האם הגבה של פרידה קאלו היא הטרנד הבא?! - coca style

2 בינואר 2019

האם הגבה של פרידה קאלו היא הטרנד הבא?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מספרת לכן על הלחשושים של מסלולי האופנה והתצוגות הגדולות בניסיון ליצור טרנד חדש גבה מסורקת עבה בדומה לפרידה קאלו. האם לדעתכן הלהיט יצליח גם באופנת הרחוב או הלהיט יככב רק בתצוגות האופנה?! 


אז כולכן יכולות לנשום לרווחה ולהיות רגועות למרות כל הניסיונות של מגזיני אופנה לשמר את הגבות ולסרק את הגבות של הדוגמניות כלפי מעלה וליצור "גבת פרידה קאלו" עדין לא הצליחו להביא את נושא הגבות לרחוב האמתי וכנראה זה יישאר רק במסלולים.
אז אם לרגע חששתן להיות חד גבה,אתן יכולות להיות רגועות אני עדין לא מאמינה שאי פעם זה יהיה באופנה וגם לא הגבות של בנץ מרחוב סומסום,אז בהחלט אפשר לנשום.

אבל הטרנד של הגבה המלאה נמצא כבר זמן רב .. אז אחרי שנים של מריחת שום בגבה, ושמן קיק זכיתי לגבות מלאות אך עדין יש עבודה וצריך לעצב ולמלא אותם בהצללה קטנה.
הפוסט הזה אני מציירת לכולכן גבות מרשימות ומונה את כל האביזרים שיצרו לכן מראה של "פצצות לגבות" ויגרום לכל הסובבים להרים גבה אז מרגע זה שכחו מפרידה קאלו ותחשבו על הגבות שלכן .
מה צריך לגבות מושלמות - 
1. פינצטה טובה -מכירים את הסרט "המספריים של אדוארד" אז קבלו סרט רב מכר חדש "הפינצטה של לימור " , אני מהמכורות גבות שכל שעירית הכי קטנה מוציאה ותמיד יש לי בתיק פינצטה, הפינצטה שלי היא של חברת "רוביס" השווייצרית שלדעתן של בלוגריות ומגזינים רבים נחשבת לטובה בעולם. היא איכותית ביותר, הסיפור שבכלל הביא אותי להשתמש בה היה שבשנת 2014 הפינצטה כיכבה בשטיח האדום בהוליווד- והפינצטה הזאת נכללה בשקית המתנה למועמדות לאוסקר, אז אומנם לא הייתי שם באוסקר אבל אני דואגת שיהיה לי כל מה שיש לסלב.. ממליצה  לכל מי שאוהבת למרוט שערות ורוצה למרוט בקלות. מבטיחה לכן שאחרי שתנסו פעם אחת אתם תרגישו קוסמטיקאיות מהשורה..
2. עיפרון גבות בגוון שיערך - אז אני מאלה שפעם התנגדו לצייר גבות בעיפרון, תמיד זה הרגיש לא טבעי , ועדין יש כאלה שמציירות גבה כמו בקריקטורה,  היום אחרי שנים של ניסויי וטעייה מצאתי מוצר מושלם לגבה עיפרון גבה של בובי בראון בהמלצת חברתי המאפרת שאמרה לי שהעיפרון גבה של בובי בראון הוא הטוב ביותר, הוא עם גוון טבעי ניסיתי והתרשמתי, היתרון שבשונה מכל עיפרון גבות הוא לא מחודד אלא מהונדס לצורת הגבה , קל למריחה ועמיד ובעל מסרק לטשטוש צבע הגבה. והגוון שלו הכי טבעי שיש שגורם לאנשים להתלהב מגבות שלך, וכאשר אומרים לי "יא איזה גבה" ואני עונה "יא איזה עיפרון", חחח הגבה שלי עפה על בובי בראון !!! 
3. מסקרה ג'ל לגבות - האמת שבאמת הרמתי גבה ששמעתי שיש מסקרה לגבות , אבל מאז אני משתמשת במסקרה של  MALU WILZ  כדרך קבע זה מעניק מראה טבעי ועם גוון עדין , עד שלא תנסו לא תדעו כמה זה מקבע את הגבה , ושום שערה לא זזה ממקומה !! 
4.  קונסילר מהפנט - אני יודעת שאתן תרימו גבה ,מה קשור קוניסלר לגבות אבל אני דווקא רואה קשר , אני משתמשת בקונסליר להדגיש את עצם הגבה ולתת לה מראה נקי ,יוצרת איתה הארה והצללה הרעיון הוא להשוויץ ואם כבר גבות מושלמת אז להאיר אותם ,  הקוניסלר  המעודף עליי הוא של cc של סמאשבוקס אני מאוד אוהבת אותו גם בגלל הנוחות ,זה נראה כמו איילינר וזה עמיד ונשאר 24 שעות.

ואם כבר עסקינן בעיניים ובגבות ופרידה קאלו אז אני חייבת שהצבעוניות של פרידה תמשיך לאזור העיניים, רבלון השיקו עיפרון עיניים חדש ומהפנט מסדרת PhotoReady, יוצר הדגשת עיניים נועזת בגימור מט ומגיע מאובזר עם ספוגית מריחה וטשטוש ליצירת מראה עיניים מעושן. שחור מט, צהוב לימוני מט, טורקיז מט, אפור מט אני רק אגלה לכן שבעולם האיפור המראה האופנתי ביותר הוא צבעוני ואקסטרווגנטי, כמו צהוב וטורקיז – צבעים מרהיבים שניתן ליצור עימם מראות מיוחדים ואותנטיים.
אז צרי לך גבה ... 
באהבה רבה
לימור אלזמי
יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי