אותה גברת בשינוי אדרת - coca style

1 בספטמבר 2015

אותה גברת בשינוי אדרת

הסטייליסטית לימור אלזמי מתחזקת את הלוק הטבעי שלה ,ורוצה להגיע לערב חג זוהרת ומלאת ברק וכחלק מהכנות לחג משתפת אתכן איך אותה גברת היא כבר בשינוי אדרת.

אז בגלל שאני כל כך צבעונית בבגדים שלי אני נוטה שלפחות את עור פניי לא אצבע יותר מידי, כדי לא לראות כמו "ליצן" ולכן הפלטת איפור שלי היא מאוד מינימלית וטבעית.

נכנסתי לסניף של בובי בראון בגלל שלט שתפס את עיני על שיטת סטרובינג, דיי עניין אותי, בזרועות פתוחות הכרתי אישה מהממת עם מבטא ארגנטינאי בשם פרלה שהיא מנהלת הסניף וסיפרה לי סיפורים שאני מאוד אוהבת איך מדגשים את היופי שבך ועל שיטת איפור חדשה.


בובי בראון משיקה שיעור איפור למראה זוהר וקורן לשנה החדשה- שיטת סטרובינג אשר כובשת את מסלולי האופנה ויוצרת מראה מואר וזוהר.
בובי בראון אישה חזקה יהודייה, וכמו שאנחנו אוהבים להגיד "היא משלנו" הקימה את אימפריית האיפור והטיפוח שכל הרעיון שכל מוצריה טבעיים.
בובי בראון איפרה את כל הגדולות, יום אחד היא איפרה את נעמי קמפבל והיא אמרה שכל האיפור שהיא שמה עליה זה יותר מידי ובמקום לעשות אותה יפה היא עושה אותה מכוערת ,ומכאן בובי בראון התעוררה למציאות שהיא רוצה להבליט את מה שיפה בכל אישה ולהוציא את זה החוצה והכל בצורה טבעית.
 
בובי בראון אומרת שמייק אפ צריך להראות טבעי שיגידו וואו איזה עור יש לך ולא איזה מייק אפ יש עלייך, וכבר במריחה של המייק אפ שלה מרגישים זאת, המוצרים טובים מאוד התחדשתי ואני בטוחה שהשנה החדשה אני הולכת לשרוץ על הסטנד של בובי בראון.

אני אחרי האיפור... כמובן שעשיתי פוטו רצח , אבל העיקר שתבחינו בהבדל-
 
אז אם בא לך לפנק את עצמך במתנה ,תבקרי בסניפי בובי בראון ותוך 20 דקות תלמדי כיצד ליצור ולבצע את המראה השולט העונה, יחד עם טיפים לאיפור מחמיא ודרך קלה להיות במיטבך בחג הקרוב.
רוצה להיראות מרשימה וזוהרת בערב ראש השנה?
מי לא .. אז בהצלחה !!
באהבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ואופנה
052-8209320


2 תגובות:

  1. יפה שלי!!! עזבי הכל, בואי נדבר על מה שאת לובשת! מושלם!! אני שמחה שנהנת בבובי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבה שלי , תודה על הפירגון, את מושלמת

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי