מדריך שיער- תסרוקת בניחוח חג - coca style

20 בספטמבר 2015

מדריך שיער- תסרוקת בניחוח חג

הסטייליסטית לימור אלזמי "מלכת התסרוקות המשונות" מציגה תסרוקת קלה ונוחה להכנה שיכולה לכבד גם את השטיח האדום. אז אם כבר עסקינן בשנה חדשה , חייב תסרוקת יפה בניחוח של החג, ולכן שדירגתי אתכן ב"צמת דג".

 

אז נכון כשסודות לא מגלים ככה סתם, אלא לאנשים שבאמת אוהבים, אנשים שכייף לכן לחלוק איתן את הסוד אז היום אראה לכן איך אני עושה צמה קטנה ופשוטה בפחות מדקה ,וברגע נהפכת מילדה עירונית לילדת היידי בת ההרים.
 
אז אופן ההכנה לצמת דג -
1.לקום לבוקר עם שיער טוב
2.חפיפה נכונה עם מוצרי בסיס
3.סירוק השיער
4. להסתכל על כל שלב ושלב בתמונה הסופית
 
התהליך לצמת דג   DIY  -
תמיד אני צוחקת עם עצמי שבגלגול הקודם והייתי אולי מעצבת שיער בהוליווד רק בגלל שפע המוצרים והתסרוקות גלאם שממציאה על עצמי .
נתחיל בשיער, כל שיער יפה מתחיל בחפיפה נכונה וטובה אני שנים על גבי שנים עם אותו שמפו של פאנטן Pantene pro-v בשמפו קיים קפסולות ויטמינים שאין בשום שמפו אחר , השמפו מכיל נוסחת הזנה וברק עם הגנה של קראטין ,ניסיתי הרבה אבל זה באמת השמפו הכי טוב ונו טוב אני מכורה לריח !
 

אחרי שחפפנו אז אני אוספת את השיער כאילו לקוקו , ומחלקת את השיער לשתי חלקים לוקחת קצווה אחת מחלק אחד של השיער ומעבירה לקצווה מהחלק השני של השיער. מה שנקרא לשלב קצווה מצד שמאל לקצווה מצד ימין וככה להמשיך לסירוגין עד שכל השיער קלוע ,למראה מרושל את יכולה לשחרר טיפה את הצמה.


ולהלן מצרפת קישור לצמה  שלי -
והרי במיוחד בשבילך תמונה לצמה מושלמת!! 
 
 
 מקןוה שהצלחתי לשדרג אותך בצמת דג !!
שנה טובה ומתוקה לכולנו
באהבה
לימור אלזמי - סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי