מטאליקה חוזרת!! - coca style

26 באוקטובר 2015

מטאליקה חוזרת!!

 הסטייליסטית לימור אלזמי, גאה לבשר שמטאליקה חוזרת ועושה קאמבק אופנתי ומרעיש ולרגל המחזה האופנתי, נפתח בחידה, לפינכן שתי דוגמניות יפיפיות הלבושות "הוט קוטור" איזה  אאוטפיט מבניהן יקר יותר ?

התשובה נמצאת בסיום הפוסט.. משמע תמשיכו לקרוא חחחח, וגם יש הגרלה נוצצת בסוף אז בכלל כדאי.


פעם כדי ללבוש את "אופנת המתכת" שהיא המטאלית (שכוללת את צבעי זהב/כסף/ונוצץ ) היית צריכה סיבה מוצדקת כמו חתונה מקרבה ראשונה, אירוע נוצץ או מסיבת פורים, היום האופנה שלנו אומרת שמה שנחשב לחסר טעם או מוגזם בעבר, יכול להיות הלוק הנכון של המחר!!
ובדיוק באותו נשימה היום אנחנו מלאים בניחוחות מטאלים, וזה תופס אותנו בכל פרט ופרט בחיינו, החורף הקרוב מבטיחה לכן שהארון שלכן יהיה נוצץ בזהב ובכסף ובכל "אופנת המתכת" והפעם הסיבה המוצדקת שלך כי "מטאליקה חוזרת" או יותר נכון להקת מטאליקה עושה קאמבק אופנתי...
בגלל שאתן פאשניסטיות מהשורה הראשונה, אז אני מרגישה פתוח לדבר איתכן על כל הנושא של "טרנדיות", אם תעקבו אחרי תבינו שמ"טרנדים" אני נוטה לפחד, ולכן אני תופסת את הטרנד בזמן, מתלהבת ואז בורחת מהר, בטרנדיות יש מה שנקרא "זכות ראשונים", ברגע שה"טרנד" נהפך להיות "נחלת הכלל" תדענה שזה הזמן להמציא טרנד חדש...
ו"אופנת המתכת" משום מה נמצאת קיימת ובוערת כבר כמה שנים ברציפות "כבודה במקומה מונח"  ולא זזה , ואין מישהו שיחליף את הטרנד, האומנם ?!
אבל אז הבנתי שכנראה אחת הסיבות שהיא עדין לא עפה, כי אנשים יודעים לתת במינון הנכון ולא להגזים. אז שאפו לכולם מסתבר שזה "דור של פאשניסטיות".

 אז מהן הדרכים לאמץ את "אופנת המתכת" ולשמור על פסון של טרנדית לא מתאמצת ?

באמת שכל הדרכים פתוחות ואת יכולה לאמץ את הטרנד החל מאצבעותייך, בגדייך, האיפור שלך ועוד.. אבל העיקר שלא תהפכי לדמות "איש הפח" זוכרות אותו בכלל ?!
כל הדרכים לאמץ את "אופנת המתכת"- 

באצבעותייך - אם חשבת שחורף וזה הזמן להחביא את הידיים אז ממש לא הלקים המנצנצים של opi לא יתנו לך את האפשרות הזאת כי הם נותנים לך הופעה מדויקת נסיכותית ושל קלאסית , אז בננות זכרו אנחנו "מתמרחות"  בצבעים מטאליים החורף הקרוב..
ואם עסקינן בידיים כדי להכניס שמחת חיים, המעצבת תכשיטים שלומית אופיר השיקה קעקועים מוזהבים שישפצרו את ידינו... ולזה לא אומרים לא !!
באיפור שלך - חברת רבלון השיקה מבחר רב של צלליות דו צדדית בצבעים מטאלים מהפנטים , בחרתי את הצללית המטאלית בצבע ברונזה של רבלון - צללית דו צדדית שמצד אחד יש לך הצללה ומצד שני יש נצנצים, זה לוק שיותר מתאים לערב אם בא לי להפציץ מראה של גלאם וזוהר.

בקרם לחות שלך - זה פריט זהב נוסף שאימי התעקשה שהוסיף לפוסט והוא בגזרת הקוסמטיקה, הקרם של קרליין Revival 55+ , הפריט בא בצנצנת מוזהבת מדהימה וגם הופך את עור הפנים שלנו לנוצץ, הוא קרם יום המעניק רכות וממצק את העור ומתאים לעור בוגר נשים בגילאי ה-55 פלוס , אז מי שרוצה עור זוהר נוצץ ומלא ברק אפשר לעשות זאת גם עם קרם ולא רק עם איפור.

ונחזור לחידה בתחילת הפוסט , יש שתי דוגמניות שתיהן יפות ושתיהן עם אאוטפיט מנצח, מה האאוטפיט היקר מבניהן?
התשובה היא האאוטפיט השמאלי אשר שייך לדולצ'ה וגבאנה אבל האמת שגם האאוטפיט הימני הורס ולא יורד מהשטיח האדום, .רק מה שהוא שטיח אדום תוצרת ישראל של חברת קסידי בוטיק שאם לא הייתי מגלה לכן הייתן בטוחות שזה בכלל היקר, תודו שהופתעתן או שלא ?!
 אז בא לי לפנק אתכן ולעניק מתנות, מוזמנות להצטרף להגרלה ולקבל את הצללית הדו צדדית של חברת רבלון והקעקועים המוזהבים של שלומית אופיר, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאינסטגרם שלי להיות עוקבת שלי, ולשתף את הפוסט הזה אצלכן  בדף הפייסבוק ולרשום לי כאן בתגובות מה הדבר הכי נוצץ שיש לכן בחיים ?! (והתשובה לא חייבת להיות חומריות ) אז קדימה בנות להסתער ולחשוב על תשובות מקוריות ולא לשכוח לרשום מייל שאוכל לחזור לזוכה.
באהבה רבה 
שיהיה לכולנו חיים נוצצים 
לימור אלזמי-יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

5 תגובות:

  1. האמת, לא טיפוס של נוצץ בכלל אז הפריט הכי נוצץ מבחינתי זה אולי האפור מטאלי של היונדאי הישנה שלי !
    שמחה להשתתף בהגרלה - את מקסימה !!

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. שיתפתי בפייסבוק והמייל שלי: nurnoa01@walla.com

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי