תגידי,בינינו, יש לך זמן לעצמך?! - coca style

5 באוקטובר 2015

תגידי,בינינו, יש לך זמן לעצמך?!

נשים נשים כמה שאנחנו עובדות קשה ומסביב לשעון ושעד שמגיע החופש אליו התפללת את שוב מתרוצצת בין טיולים בין הילדים והזמן הולך לסובבים שלך.. איפה את בכל הסיפור הזה...האם את מקדישה לעצמך זמן.. בינינו עם יד על הלב.. יש לך זמן לעצמך?!

אז אם להודות קבלתי מתנה לחג סלסלה כחולה מלאת סטייל וניחוח שנקראת ABOUT TIME שהיא סדרה של מוצרי טיפוח לגוף שהם שיתוף פעולה בין ד"ר דבור הגליליות לספא כולה-לנשים בלבד.
 

האמת והעדפתי לשמור אותה אחרי החגים, נו הרי אנחנו הנשים אלופות לדחות דברים בתירוצים של אחרי החגים ,ואני אגיד לכן את האמת זה היה הדבר הכי מבורך שעשיתי, כל החג ממש פנטזתי על המקלחת הזאת.

אז בגלל שביום יום שלנו אנו חיות מסביב לשעון 24/7, ולא פעם תמיד את לא מספיקה דברים ושוב דוחה ליום שלמחרת ושלא נדבר על הטיפול בגוף שלך שהוא הדבר האחרון שאנחנו מגיעות אליו.. המארז הזה הוא בדיוק בשבילנו הנשים העסוקות, זה מארז שנותן לנו זמנים..מוכנות היכון וצא.. קחו שעונים כוונו 25 דקות ויאלה תצאו כמו חדשות !!!! 

 הסדרה מכילה מוצרי טיפוח שהם כל מה שהגוף שלנו צריך ודורש. המוצרים הם על בסיס  שמנים טבעיים, תמציות מרפא ועוד...
הסדרה כוללת קרם ידיים, ג'ל רחצה, שמן גוף, סבון טבעי ​ ועוד, אז מה היה לי בסלסלה שקבלתי מתנה כחלק מהיותי בלוגרית מ www.bloggersembassy.com -

Take 3 minutes to wash the day away
ג'ל רחצה  טבעי המנקה, מעניק לחות ומכיל מגוון שמנים אתריים אשר הופקו מהשדה. והאמת מריח שדה פסטורלי. תצחקו אבל לי זה מריח דשא ואני מכורה לריח הזה!!!

Give your body 10 minutes of attention
(Body milk)
חלב פרחי ההר, מורכב משילוב מיוחד של צמחים איכותיים, מעניק לעורך רכות עדינה ומבשם אותו
בניחוח גלילי טרי וקטיפתי, מותיר את העור גמיש עם מגע של משי ותחושת אהבה ונעורים, נספג
מהר, האמת עם כל הניסיון שלי למרוח את הזמן עדין לא הגעתי לעשר דקות ..נראה לי שדי מרחו אותי עם הזמן..
Give your skin 12 minutes of pleasure
(Body Oil)
שמן עיסוי גוף על בסיס שמני משמש, שקד מתוק ונבט חיטה.  אליפות אין מילה אחרת מרגיש שהוא עשויי מתמציות צמחי מרפא. הוא בעל מרקם עדין ומשובח ואפקט מרגיע. מתאים במיוחד לעיסוי הגוף לאחר פעילות ספורטיבית, לשחרור
שרירים עייפים, או מתוחים, למניעת סמני יובש ומתיחה, או להחלקת עור תפוז באזורי הצלוליט.
מושלם !!!! פה אני הייתי שמחה שיכתבו עשרים דקות !!!!

איפה ניתן להשיג את הכייף הזה?
להשיג בחנויות הדגל של Comme Il Faut ובספא של כולה, היתרון הוא שברגע שאת רוכשת את המוצרים האלה את מקבלת על הדרך עוד פינוקים...כמו שוברי הנחה בטיפולי הבית של כולה, שזה המקום שלך לשקט נפשי , כולה הוא ספא לנשים בלבד, שמציע טיפולי פנים, עיסויים וטיפולי מניקור פדיקור באווירה אחרת נמצא בנמל תל אביב, הכניסה לכולה אסורה לגברים, טלפונים סלולריים, מחשבים ועגלות, ונו באמת הרי מגיע לנו זמן שקט רק לעצמנו !!!
 
 
באהבה רבה
ונתחיל את סיומם של החגים בראש נקי וחיובי
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי