מקדש האקססוריז שלי - coca style

7 באוקטובר 2015

מקדש האקססוריז שלי

אני יכול להעיד על עצמי שאני "אספנית אקססוריז מושבעת" שאם היה טקס דמיוני כ"מלכת האקססוריז" הייתי לוקחת את הכתר בצהלה ובשמחה !!


אז כן יש לי מקדש שלם של אקססוריז שלא יודע די, הבעיה מתחילה היא שבתור סטייליסטית אני מוזמנת להשקות ומתרשמת מאקססוריז חדשים שעשו לארץ, ואחרי ההשקה אני רוצה אותם רק לעצמי. לי תמיד מרגיש שהשקות בתחום האקססוריז מקיימים אותם במיוחד עבורי כי יודעים שזה "הממתק " שלא אסרב לעולם.
 
אז הפעם הזמינו אותי להשקה של הדובי TOUS,  זה עם הלוגו המפורסם בדמות בובת דובי חסרת פנים, המופיע על כל פריט של המותג זה שנים, אלא שהצצה אל הקולקציה מגלה דווקא את ההיפך, משהו מאותו בובתיות של החברה השתנה- "יש דובים ויש יער" לא רק הדובי מככב אלא כל הקולקציה קיבלה אופי קלאסי אופנתי והרבה יותר טרנדי.



בעמדת האקססוריז זה מה שהיה שם-
קולקציה מלאת שיק מקפיץ כל הופעה ל wow .

קולקציית התיקים השאירה אותי פעורת פה,טרנדים של ניטים,פרוות,מנומר -הכל בשיא השיק בעייה היא שמתלה התיקים שלי תיכף קורס נופל ונשבר מרוב עומס,  אבל תמיד אני מוכנה לפנות לעוד תיקים חדשים:
אני רק מצהירה שאת התיק פרווה עדין לא קניתי.. למעוניינים לפנק אותי במתנה , אשמח ביותר !!


שולחת לכולכן חיבוק דוב אוהב..
באהבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי