מה צריך עור בריא ? - coca style

26 בנובמבר 2015

מה צריך עור בריא ?

שוק הקוסמטיקה רווי בקרמים ובמוצרי קוסמטיקה, ועדין לא הומצאה נוסחת הקסם לקרם המושלם ולעור חלק.. וגם אם מספרים לכם בפרסומות על קסמים ..אל תהיו פתיות.

אז נשאלת השאלה איזה קרם לחות לקנות ? התשובה היא תלוי את מי את שואלת , אם הגעת לרשתות הפארם הדיילות עטות  עלייך לקנות את הקרם הזה והזה והזה ומספרים שזה מקוויאר וזה עשויי משמנים טבעים , והלו הצילו מה אנחנו מבינות?



הפוסט הזה מבטיחה ייתן לך את כל התשובות שרציתן לדעת על עור בריא, ומוכרחה להודות שעצם כתיבת הפוסט והמחקר המקיף שעשיתי, מקנה לי את התואר הנכסף של ד"ר לימור אלזמי.. נשמע טוב שאפילו אימא שלי תאהב את זה.
הפעם התייעצתי עם רופאת עור, להבית אקרמן, ושאלתי אותה מה טוב באמת לעור שלנו ? ואיזה שיקולים כדאי לנו להתייחס?
לכל קרם לחות יש את הגיל שלו , את הסוג עור מותאם עבורו , אם את בת 16 אל תתגנבי לחדר של אמא ותשתמשי בקרם ללחות  המותאם לסוג העור שלך, כי זה אחד האסונות, לכל אחת יש תכשיר שמתאים לה , אסון להשתמש בקרם לחות של עור בוגר לעור צעיר.
 יש לבחור רק בחברות  ידועות - אשר מציעות תכשירים שנבדקו מחקרית, ללא חומרים אלרגניים ואשר מכילים חומרים פעילים שיסייעו בהארכת נעורי העור.
להתחיל למרוח קרם לחות כמה שיותר מוקדם-  סימני הגיל מתחילים להראות על פני העור כבר מגיל 30. לתכשירי לחות והזנה תפקיד חשוב בטיפול בהאטת נזקי הזמן. יש לזכור כי קרם לא תמיד משפר משמעותית קמטים קיימים - אבל בהחלט עוזר להרחיק את הופעתם.
והשאלה שמעניינת אותי ואתכן.. למה בכלל להשתמש בקרם לחות ואיזה? יש לקחת בחשבון שתפקידו של תכשיר הלחות הוא לא רק לספק לחות, אלא גם למזער את נזקי הגיל (אנטי אייגינג). לצורך כך יש לעשות שימוש בתכשירים המכילים חומרים פעילים כמו אנטיאוקסידנטים, ויטמין B3 ועוד. יש לשים לב שתכשירי לילה מכילים חומרים פעילים יותר מאשר תכשירי יום ועשויים לגרום  תגובות גירוי לעור, בחשיפה לשמש.
הפעם בקרמים בתכשירי קוסמטיקה שנבדקו מחקרית והראו כי יש שינוי בטקסטורת בעור, כל התכשירים טובים ומעולים , לגבי קרם לחות אני יודעת שזה ענין אישי אני לדוגמה אוהבת קרמים שהם יותר קרם ויש כאלה שמעדיפות מרקם שהוא יותר ג'ל מימי , כך שבהחלט זה ענין אישי, כמו כן מומלץ להחליף ולשנות מידי פעם את הקרם שאת משתמשת כדיי ליצור אפקטיביות ושינוי.

 1. הרבלייף סדרת ה- SKIN
אני יודעת שאתם שומעים הרבלייף וכבר חושבות על שיטת הפירמידות, או חושבים שגם אני מאלה שרוצות לעשות עליכן קופה אבל לא, הרבלייף זה לא מה שאתן חושבות היא חברה בינלאומית שדוגלת באורח חיים בריא ומאוזן, אשר השיקה מוצרים מעולים, ואתם יודעות שאני באמת לא פתי, המוצרים מכילים שמנים טבעיים זוהרים, תמציות צמחים פעילות ובשמים רעננים, המחדשים את העור וגורמים לו להראות צעיר, תערובת של צמחים שתורמים לצמצום סימני ההזדקנות הנראים לעין, אני ממליצה בחום גדול על מסיכת החימר מטהרת הנענע, פעם אחת תנסו תרצו כל הזמן , ניחוח קליל ומרענן , והרגשת חידוש העור כבר באותה רגע.

 יש בסדרה חלב פנים הדרים, מי פנים מרעננים על בסיס צמחים, ג'ל עיניים ממצק, קרם עיניים מלחלח, קרם לחות יומי לברק הטבעי של העור, קרם לחות מגן SPF30, סרום ממזער קמטוטים וקרם מחדש ללילה, ולכל אוהבות החיות- הסדרה לא נבדקה מעולם על בעלי חיים וכל האריזות עם סמל הארנב.
 את מוצרי סדרת הסקין ניתן להשיג באתר החברה
 2. סדרה חדשה בקלינק -Clinique Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer
לפני פחות משנה הייתי במוצר השנה שבו זכה הסרום של סמארט כמוצר הטוב ביותר לשנת ה2015, אני הולכת עכשיו להיות אסטרולגית לשנת 2016 ולהגיד כי לא התפלא כי מוצר השנה ל 2016 יהיה הקרם לחות ליום מסדרת סמארט החדש, בדיוק כמו הסרום הוא בעל מקדם הגנה, הוא תכשיר לטיפוח יומיומי של העור. והוא מגן מפני קרני UV המזיקות. בינינו מה לנו חשוב בקרם לחות? שיגן מפני השמש, שיתקן את עורנו וימצק אותו , ושיעניק המון לחות לפנים ושהקמטים יסתלקו לעזאזל... אז אחרי שימוש יומיומי בקרם נטול השומן של קליניק , אני יכולה לומר מורגש אצלי התעוררות לחות, וכן גם הקמטוטים הקטנים של גיל שלושים לא נעלמו אבל בהחלט טושטשו כאילו שמתי קונסילר..
ממליצה מאוד מחויה אישית .
 ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובאתר האונליין www.clinique.co.il


3. קרם אהבה AHAVA - BEAUTY BEFORE AGE
 לאהבה יש לי אהבה מיוחדת כי זה מוצר שמיוצר בארצנו וכיאה לציונית שכמותי מורעלת ותוצרת הארץ, אני מאמינה בסוד הטמון במינרלי ים המלח , חברת אהבה השיקה קו המוצרים החדש והמהפכני שלה לנשים בגילאי 50+ BEAUTY BEFORE AGE.  אז הפעם אימי היקרה התגייסה למשימה ואמרה לי שאם הביא לה קרם שיגרום לעור שלה להיות זוהר גמיש וממצק היא תאהב אותי יותר... וכאופייני לילדה טובה הבאתי במתנה את הקרמים,  שני מוצרים חדשים, צמד קרמים, ליום ולילה, שמעניקים את שגרת הטיפוח היעילה למניעת סימני גיל לנשים מעל גיל 50 הפועלים לשיפור גמישות  העור באמצעות טכנולוגיה חדשנית ומקורית המסייעת לצמצם את עומק הקמטים, ממצקת את העור ומשיבה לו גמישות למראה זוהר וצעיר יותר.
אז קבלו דיווח ראשוני ובלעדי מאמא שלי, בהחלט מורגשת אצלה שיפור בגמישות העור, כמו כן הקמטים לא נעלמו אך ישנו צמצום קמטים עמוקים, העור יותר מוצק, מתוח והדוק.
אני יודעת שכמו רובנו אתן לא אוהבות לשמוע מספרים אבל אם תוצאות לא מתווכחים  81%  נשים שהשתמשו בקרם פנים ליפט ליום וקרם לילה  חוו הפחתה משמעותית בעומק הקמטים תוך 14ימים.. אימוש שלי את רואה שאני אוהבת אותך.. מומלץ בחום להניח גם על עור הפנים המחשוף והצוואר הרי שם באמת רואים את הגיל, ובהחלט השינוי נראה חיובי.



3. סרום לפנים של חברת  ניוואה: Q10 NIVEA סרום פנינים למניעת קמטים- גם כאן אמא שלי התגייסה למשימה , נתחיל בעיצוב של הבקבוק שהוא סרום מעוצב מהמם ובפנים פניני זהב צהוב בפנים , הסרום נמרח בקלות ומיועד לעור בוגר, זה ידוע שככל שהעור מתבגר , העור פחות מתחדש ואנרגיית העור נפגעת והסרום הזה הייחודיות שלו היא לעודד ולחדש תאים והפלוס שלו שהוא מצמצם קמטים, אחרי חודשיים שאימי סיימה את הבקבוק היא יכולה להעיד שהמוצר טוב ואיכותי, כבר במריחה הראשונית מורגש שמשהו "זז" בעור, היא ממליצה בחום ואומרת שהיא תמשיך לצרוך את הסרום הזה, מסקנה - תקשיבו לאימא שלי- היא יודעת הכל !!!

4. סבון פנים מקציף עם מברשת ניקוי ייחודית של  חברת קרליין -והנסיינית האחרונה זאת אני -  תרחיץ פנים שמריח מעולה , "בעל ריח של ניקיון "התרחיץ מועשר בתמצית מלפפונים המעניק תחושת נינוחות ורעננות, הפטנט של התרחיץ הוא שהוא מגיע באריזת שפורפרת קומפקטית משולבת עם מברשת ניקוי ייחודית  בעלת שערות הסיליקון העדינות, שכל מה שנשאר לך זה רק לשפשף בעדינות , היתרון במוצר שהוא מאפשר להגיע לכל אזור בפנים, מסיר לכלוך והצטברויות שומנים בנקבוביות, מעסה וממריץ את זרימת הדם בעור , והכי כייף שהוא מוריד את השחורים המעצבנים , ממליצה מאוד להשתמש בו בוקר וערב , אצלי זה מוצר קבע.


אני אומרת שכמו שאנחנו דואגים לגוף לאוכל ולתזונה כך גם הפנים שלנו זקוקים ללחות ולהזנה כדי שיראה זוהר ויפה,  כמו כן המלצות נוספת שאני מוסיפה זה לשתות הרבה מים, להימנע מעישון, לשמור על תזונה נכונה, ולהעמיס בלחות בפנים כי שאת מחדירה לחות לפנים את מחייה את העור ורואים את זה גם מבחוץ.

באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי