מסכמת את השנה בסטייל - coca style

30 בדצמבר 2015

מסכמת את השנה בסטייל

בשעה טובה ובצעדי ענק שנת 2015 מסתיימת ובפתח שנה חדשה עם תקוות וחלומות חדשים. רציתי הפעם לסגור את השנה קצת אחרת ולציין את כל הדברים שהיו לי השנה, הרבה פעמים שנה חולפת ואנחנו עושים חשבון נפש, מה עשיתי? מה הספקתי? ומה החלטתי לדחות לשנה הבאה? אז כל התשובות כאן בפוסט.

אני מראש מצהירה שזה הולך להיות פוסט ארוך, רציתי לכתוב פוסט אבל יצא ספר, נו בכל זאת שנה שלמה עברה !! אז מה עשיתי השנה ?! 
# התחלתי את שנת 2015 עם " 100 ימים של שמחה" , שבו סקרתי 100 ימים מתוך שנה שלמה   ובכל יום ויום הסתכלתי על הדברים הכי טובים שקיימים שלפעמים אפילו נעלמים מעיניים שלנו, המיזם שלי התקיים ברשת האינסטגרם ובמהלכו תיעדתי מאה ימים מהממים ובכל יום אמרתי תודה, כמובן שאחרי המיזם המבורך הזה המשיכו בדרכי מיזמים נוספים ומבורכים כמו "עשרת ימי תודה" ועוד . מוזמנות לצפות.

 
# התגברתי על "פחד מצלמה" - אז נכון שאני לא נראית טיפוס ביישן, אבל היה קושי גדול להצטלם לבלוג, אם תחפרו בבלוג חמש שנים אחורה אין סיכוי שתמצאו תמונה שלי, עמיתיי למקצוע תמיד טענו ש"פאשניסטה חייבת להצטלם" ולי זה היה תהליך לא פשוט, אולי הרגשתי מבפנים שזה יותר מידי חשיפה עבורי, או אם אדייק בעגה המקצועית- הרגשתי לא פוטוגנית בעליל.
ואז הבנתי שיש לי "מחסום" וחייבים לטפל בו, ומהרגע שהמחסום השתחרר התחלתי להשוויץ בתמונות כאלו אני מקסימום אלקסיס מ"שושלת".
אם אתן רוצות תרופת פלא למחסום "פחד ממצלמה" התשובה היא "אינסטגרמול" (אינסטגרם+ אקמול). בזכות האינסטגרם למדתי את "תורת הצילום" שלנו הנשים- מצלמות אלפיים תמונות ומעלות תמונה אחת שבה אנחנו נראות הכי היסטריות, מיליון דולר $$$$ ושטיח אדום  ,צודקת או לא ?!!
היום בשונה משנים קודמות, בכל פוסט אני מככבת, אומנם עדין לא גבהתי לדוגמנית 1.80 אבל יש לי הרבה מעבר לגובה, ושואפת תמיד למעלה.

# מה אני דוחה לשנת 2016 - לא הצלחתי (לצערי) להיגמל מ"מחלת משקפי שמש שלי" -זאת אני שמחוברת למשקפיים כמו אינפוזיה ולצערי המחלה לא התרפאה והדפוס לשינוי התנהגות יעבור אוטומטית לשנה הבאה, חייבת להפסיק זאת לאלתר, זה כבר כמה שנים שתופסים אותי בכל פוזיציה קיימת רק עם משקפיים, מכל התמונות כאן בפוסט אתם מבינים שהילדה מכורה, ישנן כאלה שאומרים לי- תגידי את ישנה בלילה עם משקפיים?!! ואז שאני כבר מחליטה להוריד אותם .. אומרים לי "לא זיהיתי אותך בלי משקפיים"- מחלה ששווה לבדוק מול רופא, ואם לא קיימת תרופה עד שנה הבאה אני אמציא גם לזה תרופה.
 
# המדיה והעיתונות - איך בנאדם יודע שהוא מוערך מקצועית , חוץ מלייקים, תגובות וכאלה? כשפונים אליו בבקשה לכתוב עליו, ולראיין אותו, זה חלק מכתבות המדיה לשנת 2015 -שעשו לי טוב על הלב ועל הנשמה.
  
#והפוסטים בבלוג שהכי אהבתן הם -השנה שברתי שיא וכתבתי מעל 160 פוסטים יום כן יום לא (בערך) ,והרבה פעמים כשאני כותבת פוסט אני שואלת את עצמי מה תופס את עינכן כשאתן קוראות פוסט, האם תמונה/כותרת/סטטוס ?! אנא מכן גלו לי ותהפכו אותי לבלוגרית מדופלמת.
 ללא ספק להיות בלוגרית זאת תורה שלמה וכל פוסט הייתי מופתעת מהערכה שלכן, מהתגובות והתייחסות. אז בדקתי איזה פוסטים הכי אהבתן, קראתן, ושיתפתן ונבחרו ארבעה פוסטים שאם תשאלו אותי היו פוסטים חזקים יותר, אבל לא מתווכחת אתכן!
אז הפעם ציינתי את הפוסטים הנבחרים ולא שמתי לכן לינקים בכוונה שתתחילו לחפור לי בבלוג- תחמנית שכמותי !!
 
 
#תמונות האינסטגרם שאהבתן-
העליתי 504 תמונות באינסטגרם ופינקתן אותי ב-68,895 לייקים ורק על זה מגיע לכן תודה ענקית!! וזאת הנבחרת תמונות שהכי אהבתן .





בשנה הזאת למדתי הרבה על עצמי על היכולות שלי לעבוד מסביב לשעון 24/7 (עולם של עצמאים) עיצבתי, שיווקתי, יזמתי, יצרתי, כתבתי, הרצאתי בכל עיר אפשרית, עשיתי סטייל אישי מגיל הינקות ועד לגיל השלישי, הלבשתי, תפרתי, ומה לא !!!  אבל מכל זה בעיקר נהניתי וצחקתי!

אז תודה ליושב שם במרומים שנותן לי כל בוקר לקום עם "חלום סטייליסטי" ולממש אותו, ולעסוק ולהתפרנס בכבוד במה שעושה לי טוב.
רוצה לאחל לכולנו שנה טובה ומבורכת, שנה שכל חלום יהפוך למציאות, שתמיד נחייך, נשמח, ונכיר בטוב.

תודה רבה לכן קוראות ועוקבות יקרות שלי, שהשנה הפכתן לחברות הכי טובות שלי.
 
אוהבת לתמיד
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
  

10 תגובות:

  1. כל הכבוד!! פוסט מעולה ובאמת נראה שהייתי לך שנה מדהימה ☺️🙌🏻

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי !! שכולנו נזכה לשנים טובות ומאושרות אמן.

      מחק
  2. תשובות
    1. תודה רבה יקירתי היקרה 💟 שנה מצויינת

      מחק
  3. תודה על הפוסטים שלך שתמיד מעלים חיוך ומעוררים השראה. מאחלת לך שנה יותר טובה מקודמתה :-) שרק תעלי ותצליחי. נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין עלייך נטלי,תודה לך שאת נהנת מהפוסטים,מאחלת לך שנה מדהימה מלאת סטיילושמחה אמיתית אמן 💟

      מחק
  4. לימור היקרה!!!!
    כתבת פוסטים נהדרים. את מוכשרת מאוד.
    אין ספק שיש לך את זה.
    והסיכום שנה היה פשוט נפלא.
    מאחלת לך שגם בשנה הבאה תהיה
    מרובה בעשייה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה !! אכן הייתה שנה נפלאה - תודה לאל!

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי