איך עולם הוינטג' והרטרו יקפצו הופעה שחורה - coca style

3 בינואר 2016

איך עולם הוינטג' והרטרו יקפצו הופעה שחורה

 אם יש מקום מיוחד שתמיד כייף לטייל בו זה שוק הפשפשים הלוק הישן, הוינטג', והרטרו המושלם, יצאנו הפעם עם הסטייליסטית לימור אלזמי לשוק הפשפשים ויצאנו משם עם פוסט אופנתי בסגנון תמונות השחור לבן של פעם , אבל בצבעוניות של 2016.


כבר כתבתי פוסט  בעבר על כל מונחי הוינטג' והרטרו שלדאבוני הרבה מתבלבלים ועדין לי זה תמיד צורם באוזן אז לחיצה קטנה פה תעשה לכן סדר במושגים ואז תחזרו אליי לפוסט.
אז אחרי שהתעדכנתן בואו איתי לטיול ותראו מה לבשתי? ומה ענדתי?
והדבר שהכי תשמחו לדעת שהפוסט מיועד לכל אלה שאוהבת ללבוש שחור ורוצות לדעת איך להפוך את הצבע השחור לצבעוני?
 
איך מקפיצים הופעה שחורה ?
החלטתי הפעם להכניס טוויסט אחר וללבוש צבע שלא אופייני לי בכלל , אך אופייני לשאר העם - הצבע השחור , אז הפעם ברצוני לראות לכן איך בעזרת פריטים נכונים אפשר להקפיץ הופעה שחורה  במהירות .
1. אלוהיי הפרטים הקטנים- פריטים נכונים ומדויקים יעשו את הלוק -
תמיד אני אומרת שסטייל מתחיל מהרגליים והידיים, ולכן העמסתי בנעל פרנזים הורסת של רנואר שהיא נוחה למסעות סטייל ותמיד נראית סופר טרנדית, ובידיים העמסתי בתכשיטים ייחודיים , ענדתי תכשיטים של מותג התכשיטים הספרדי 'UNO de 50'  - שיושב גם במרגלות שוק הפשפשים מותג המציע עיצובים על- זמניים, עם קריצה אופנתית ועדכנית. הסגנון העיצוב הוא בעיקר כסף 925 עם עורות, אבני סברובסקי, חרוזים וזכוכיות, ואני ממליצה לכן לעקוב אחרי המותג גם באינסטגרם בכדי להבין כמה המותג מפורסם בחו"ל, ואז תזכרו לי זכות ראשונים, מי הראשונה שעדכנה אתכן.

.
2. להדגיש את היופי שלך עם איפור וטיפוח בצבע -  אם החלטנו כבר ללבוש בגד שחור, אז לפחות נקפיץ את הצבע בדרכים אחרות , כגון לק צבעוני בוהק וזוהר אופציה נהדרת להקפיץ , הבחירה שלי הייתה לק בצבע ירוק זרחני.
טיפ איפור- שימו לב ברגע שאתן לובשות שחור הרבה פעמים התווי פנים נראות כועסות או מבוגרות ולכן מומלץ מאוד להיות זהירות ולא להעמיס באיפור אלא באיפור אחד דומיננטי ולכן בחרתי באודם בצבע יין ולא הוספתי שום איפור נוסף.
 

3.  הסביבה יכולה לשמש כאקססוריז מושלם-
גם שחור יכול להיות להפוך לצבעוני, אז איך?   טוב האמת שזה טריק מקצועי, ויכול להיות שאתכן זה לא יתפוס אבל את אם יש כאלה שמצטלמות הרבה ודווקא באותו יום היא על צבע שחור אז יש לי טיפ  צבעוני.
נאחזים בכל פרמטר צבעוני בסביבה שיכול להקפיץ לך את ההופעה , זה יכול להיות חדר צבעוני, קיר צבעוני, אוטו צבעוני, וכל זה על מנת לבלוט, תחמנות לא? תודו שלא חשבתן על זה קודם..
 אז קבלו זריקת צבע עם קיר סופר צבעוני , נכון שהלוק נראה אחרת..
 
 
4. להביא עם הצבע השחור באמירה/סיפור- 
  אם תלבשו שחור לבד זה בטח ישעמם אבל אם תביאו עם השחור שילוב טרנדים, שילוב בדים וסיפור זה כבר ייתן אפקט אחר וטוויסט אחר , אז הפעם בחרתי לקחת את הצבע שחור ל"שדות של פעם" - יש משהו שאי אפשר להסביר אותו שמשהו ישן הוא ערכי יותר -יש בו קסם של נוסטלגיה, ניחוח אחר, מרגש ואמיתי- , נכנסתי לגלריה קסומה בשוק הפשפשים
וכל דבר שראיתי תפס אותי היה עם נוסטלגיה מבית סבתא,  ואולי בגלל זה החלטתי להתלבש על לוק שמתחבר גם לתקופה של פעם האצילות והקלאסיות, אז הצעיף פרווה שעלי , הוא לא עוד פרווה שאתן מכירות אלא פרווה היישר מהארון של סבתא שקבלתי מתנה, ואכן מדובר בוינטג' אורגינל, ולאוהבי החיות- אל תדאגו הפרווה סינתטית.
המסר שלי להביא טוויסט שיגרמו לאנשים לשאול מאיפה? אני יכולה להעיד על שכל פעם ששאלו אותי מאיפה הצעיף פרווה שעליי ? הכניס אותי לרובד אמיתי כנה ורגיש.

 
מאלת לכולנו לצבוע את חיינו בצבעים, וגם אם קמתן לבוקר שהדבר הראשון ששלפת מהארון הוא בגד שחור, עם מכחול הסטייל שלי אני בטוחה שתהפכי אותו לצבעוני.
 
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

  1. אני כל כך אוהבת את הקסם של שוק הפשפשים. פוסט נפלא, את נראית נהדר והתמונות משגעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הילה היקרה תודה שאת תמיד נהנת, מגיבה,ונכנסת לאווירת הפוסט- שבוע טוב ומבורך 💙

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי