מתקן לעפרונות איפור DiY - coca style

29 בינואר 2016

מתקן לעפרונות איפור DiY

אני תמיד אוהבת לשנות את פינת האיפור שלי וכל פעם חושבת על פתרונות יצירתיים לארגון יעיל ,פיקטיבי, שיגרום לי רק לשלוף ,להתאפר ולצאת.
הפעם מודה זה פוסט קצת שונה ,קצת אחר מסוג הפוסטים של האמריקאים "עשה זאת בעצמך" .


מה שגרם לי להזיז את עצמי ולעשות פוסט מסוג הזה הוא החורף שבא עלינו לטובה שמשאיר אותי בלילה בבית חסרת מעשה ולכן התחלתי קצת לחשוב מחוץ "לבקבוק".
שאני כותבת "בקבוק" אני מתכוונת לבקבוקי חלב החדשים שתפסו את עיני בקבוק פלסטיק לבן שאפשר למחזר וביום חורפי אחרי שהתפנקתי בסחלב חם וטעים מעשה ידי החלטתי לא לזרוק את הבקבוק לפח וחסל אלא ליצור ממנו- מעמד של עפרונות איפור.
 

מצרכים נדרשים
סכין יפני
סרטי חבלים בצבע יוטה
מספרים
דבק חם
בקבוק חלב
 

אופי נדרש
סבלנות, דייקנות, וחוש סטייל.

אופן ההכנה-
חתכי את הבקבוק לשני חלקים-
 
 

מרחי דבק חם -


גלגלי בשיטת "החילזון"
 

וזהו תוכלי להניח את העפרונות בשידה שלך , ולתת לשידה מראה שיקי במיוחד. לי בשידה יש סלסלאות קש אז לדעתי זה ממש התאים. שווה לאמץ, זה קל, ופשוט.
 
באהבה רבה
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי