אופנה וטכנולגיה יש דבר כזה? - coca style

17 בפברואר 2016

אופנה וטכנולגיה יש דבר כזה?

אני אוהבת קידמה ואני אוהבת מיזמים, אבל עם טכנולוגיה קשה לי מודה!! אבל שמכניסים לאופנה את הטכנולוגיה "קשה לי זה רק בלחם" ואני יכולה לקפוץ  העיקר להיות הכי מעודכנת והכי טרנדית שיש.


אז איפה ראינו את "הטכנולוגיה הלבישה ומה הקשר לסטייל?
הטכנולוגיה הלבישה הולכת ונכנסת לחיינו ולסטייל היומיומי שלנו הן באביזרים, צמידים, ובגדים, ומה גם כשטכנולוגיה מותאמת לטרנדים וסגנונות סטייל שקיימים.
פעם לחשוב שתקום בבוקר מפלאפון, או תדבר בווידאו עם חברים מחו"ל היה בגדר חלום היום כבר לא.. המציאות של היום היא שהיום הקדימה שולטת.
 "השעון" יהיה כל עולמנו - הודעות, תזכורות, שיחות, תנועות הגוף, מד דופק, קלוריות ופשוט ינהל את חיינו.

אז הייתי חייבת לראות- איך אני "וטכנולוגיה לבישה" מסתדרים ביחד?

בחרתי לי את השעון הכי חתיך של Apple Watch אשר נמצא בבלעדיות בחנויות iDigital , התאפשר לי לבחור ולשנות את הצג של השעון ולבחור את צבע הרצועה המבוקשת ולחיות איתו יממה שלמה,  ותתפלאו דווקא הסתדרתי עם השעון בקלות, התאים לי לסטייל, והתאים לי לשגרת החיים.
בחרתי את השעון הימני בצבע ניוד (צבע גוף) הוא גם טרנדי וגם מתאים לכל בגד.
 
 
 והשוס בשעון-  siri  קיבלה שיעור מזורז בעברית והתחילה לתת הוראות, אני התחלתי לדבר לעצמי עם השעון, וגילתי כמה העולם פשוט עם השעון. ומרוב שהתמכרתי הצעתי ל Apple Watch  את אותו השעון "כשעון נגד מים" כי בא לי שיכנס איתי גם למקלחת , אבל הם אמרו שאין סיכויי!!


 
וזה מבחר השעונים שאולי יעניין גם אתכם, אני סימנתי לי כמה , כי כולם יפים , אפשר לארוז לי ?.
 
 
 
באהבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי