רעיונות ומתנות ליום האהבה בחדר המיטות - coca style

12 בפברואר 2016

רעיונות ומתנות ליום האהבה בחדר המיטות

מי שרוצה מתכון טוב לאהבה לכל החיים צריך לדעת שחייב לטפח ולהשקיע ב"קן האוהבים" וכמה שיותר.

ההשקעה היא לפעמים לא רק בכסף אלא במחשבה, בליטוף, בדיבור ובתשומת לב , אז לרגל יום האהבה מציגה לכם טיפים שיהפכו את חיי האהבה למושלמים וטובים- והסוד הוא לדעת להעניק תמיד !!! 

  
 החלטתי שאת הפוסט החגיגי ליום האהבה אני אעשה בחדר המיטות מאחר שיום האהבה הוא יום של ק'וצי מו'צי דביק ואמיתי, שבו אתם סוף סוף מרשים לעצמכם לפנק ולהתפנק, שימו לב זה יהיה פוסט ארוך, שיא הקיט'ש אך מבטיחה מהמם ומלא השראות לרעיונות יצירתיים למתנות רומנטיים, משחקי אהבה, ועד לחדר המיטות ואם תיקחו השראה או שתיים זכיתי בגן עדן לזיווג הגון.
 
הצעות למשחקי אהבה
 
#מעשה בחמישה בלונים-  קנו חמישה בלוני הליום ולכל אחד תחברו פתק עם חוש מסוים ותשימי משהו שקשור לזה..
למשל, מישוש-בוקסר, ריח-בושם, ראייה-כרטיסים להופעת vip ,טעם-מארז חטיפים אהובים/מסעדה, שמיעה-כרטיס להופעה/דיסק בקיצר, תתפרעו ותפנקו.

# מתנת "משהו משהו"- מדפיסים כמה שיותר סוגים של "משהו" ולכל אחד מצמידים מתנה. לדוגמא:משהו מתוק- עוגה, משהו חמוד- דובי, משהו ריחני- בושם, משהו מצחיק- כרטיסים להופעת סטנדאפ, משהו יפה- תכשיט/בגד, משהו מרגש- ברכה מוקלטת/מצולמת, משהו סקסי- בוקסר עם כיתוב שובב וכו' וכו'.. בסוף אפשר לכתוב- איזה משהו רומנטי שישמר לנצח.
 
 # צנצנת עם " 100 סיבות לאהוב אותך"-לגזור 100 לבבות ולכתוב על כל אחד מהם סיבה. להוסיף קצת שוקולדים וסוכריות אפשר להכין עוגיות בצורת לבבות ועוד כמה דברים מתוקים.
 
#  חפש את המטמון בקניון - משחק שאישה יכולה להתמכר אליו, אתה קונה מתנות  מחנויות בקניון משאיר אותם אצל המוכרות ונותן לאישתך סימנים להגיע לחנויות הרלוונטיות ובסוף היום אחרי שאספה מתנות שבחרת לה היא מגיעה אליך ליעד האחרון שהוא המיטה.

 # בין הסדינים-
לקראת יום האהבה חיפשתי סדינים עם לבבות, משהו שיקי יפה ושיצטלם טוב לפוסט בכדי להראות  לכם  שאני פאשניסטה גם בחדר המיטות, ומצאתי קולקציה מהממת  ה-Black & White  שאני מתחברת אליה , תחשבו כמה כייף להכנס ביום האהבה למיטה עם סדין חדש , מריח טוב , וכולו לבבות, הסדינים המהממים האלו נקנו ברשת סיטי שופ  והאמת שהיה שם מבחר סדינים נקודות, פסים ,כוכבים, ומנומר אבל התמקדתי בלבבות ליום האהבה, והשוס שזה לא עלה לי יקר, במחיר של 99 ₪ בלבד- מחיר שווה לכל כיס .

 Black & White&love - גם לבבות, וגם מנומר, וגם שחור לבן - הכי סדין של פאשניסטה.
 

 הצעות למתנות לאישה - 

אז נתחיל במחלקת הבשמים, גבר יקר אני מציעה שלושה בשמים שונים בטעם ובריח, בטוח שכבר למדת לזהות את הניחוח של אישתך, אני אישית אוהבת את שלושתם אבל אם אתה לארג' פנק אותה !!
הבושם הראשון הוא מבית נינה ריצ'י הוא בושם נצחי של אישה עם כוח הוא בושם של אישה מאוד מיוחדת -אישתך!
הבושם הזה הוא בושם חדש לרגל חגיגות עשר שנים של הבושם, אותו ניחוח מוכר אך בקבוק שונה ומעוצב , אחת הסיבות שאתה חייב לקנות אותו לאישתך כי מדובר בשיקוי אהבה נדיר ומפואר, זה ריח שמתיזים אוותו ורק  לאחר ההתזה הוא נחשף בעדינות , יש בו מסתוריות, וניחוח עמוק. ושים לב לבקבוק יש גם  סטייל וגם ניחוח.
 
 הבושם הנוסף הוא מסדרת אסנס מיועד למי שיש לו ילדונת בבית, שאוהבת לקפוץ, מלאת שמחת חיים והריחות שהיא אוהבת הם מתוקים כמו פירות.  הבושם הוא מיוחד מקולקציית האהבה שנקראת “like an unforgettable kiss”  והעיצוב של הנשיקות על גבי הבושם יזכיר לה תמיד שאתה אוהב אותה.
 
  


והבושם האחרון והמומלץ שלי זה -“La vie est belle” מבית לנקום מיועד לגבר שרוצה חיים טובים עם אישתו ומאמין כי למילים יש כוח- התירגום של “La vie est belle” הוא החיים יפים, אז מי שרוצה לאישתו מתנה עם משמעות ועם ניחוח של פודרה,טלק וניחוח עדין זאת אופציה מושלמת. ואני חייבת לומר שהבושם הזה מריח טוב ונראה קלאס!!

 
המתנה הנוספת היא מתנה שכייף לקבל בגלל ההרגשה שהיא נותנת לגוף- יכולתי להציע  "סט של קרם גוף" אבל לא התחשק לי להיות בנאלית ולכן אני מציעה משהו אחר שגורם לגוף להיות רך ונעים -הפיליניג של BODY LINE   MOROCCANOIL
 פילינג גוף עדין, מעלי ורדים, המסיר בעדינות תאי עור מתים ומסייע בהחייאת העור, ממליצה לא רק לקנות אותו לאישתך אלא לעסות בתנועות סיבוביות על עור לח ולתת לה להנות ממגע שלך.
 
  
 
המתנה הנוספת שיכולה לרגש גם אותך וגם את האישה היא "לבני נשים" ידוע בכל העולם וגם בישראל שישנה מסורת שלקראת ה"ולנטיין די" קונים מתנות אינטימיות ומפנקות לבת הזוג ולכן הכי אינטימי זה הלבשה תחתונה.
 
במותג ליה לונדון יש מבצעים חגיגיים ליום האהבה-  החזייה הורדרדה השקופה המוצלמת היא מ"ליה לונדון" ואם אתה זריז ומהיר אם תגיע לחנות עד יום ראשון (14.2) תוכל לקבל 100 ₪ מתנה לקניית חזייה לבנה אדומה ,ורודה, או שמנת,שזה ממש שווה.
 
במותג aerie מותג ההלבשה התחתונה המהממת  OUTFITTERS AMERICAN EAGLE   יש קולקציה מהממת במיוחד  ליום האהבה-  המעניקה הרגשה נוחה, סקסית וקלילה. יש שם תחתונים סקסיים בחרתי בסט מושלם של חזייה ותחתון כי לדעתי זה הכי סקסי שיש , אז גבר יקר אם אתה מתלבט מה לקנות לאישה קנה לה סט מושלם של תחתון וחזייה תואם כי "חזיות ותחתונים" תמיד כייף לקבל , ועכשיו גברים תגידו לי אם זה לא סקסי ?!!


 


והמתנה המסקרנת שהיא לא תנחש אפילו מה הבנתם לה זה בונבוניירה של רשת סבון sabon  , לרגע שרואים את הקופסא חושבים שזה מארז פרלינים מובחר אך שפותחים את "הלב" צועקים "הפתעה", יש שם ליפ גלוס וקרם ידיים בטעם לבנדר תפוח- הצעה להגשה עם זר פרחים זה בטוח יגרום לה לחשוב שמדובר בשוקולדים. 


 הצעות למתנות לגבר-
טוב נשים אחרי שאתן מסודרות עם כל המתנות שהגבר יקנה לך,עכשיו תורך להשקיע בו במתנות גבריות ושיקיות.
אז לגברים זה הכי קל לקנות מתנה אז לא עוד בגדים כי ממילא כל השנה את קונה לו, אלא נבחר במתנה  סופר קלאס, שעון, קרמים לפנים (בהנחה ושאת רוצה את הגבר שלך צעיר לנצח), בושם חזק שמשדר מי הגבר בבית.



בושם לגבר של אקווה די ג'יו של ג׳ורג׳יו ארמאני בושם עם נוכחות שאי אפשר לפספס, בתור אחת שחולה על ארמני אז אני חייבת שהגבר שלי יבין במותגי על, אז זה הבושם המומלץ שלי הריח הוא ריח הדרים גברי ומרענן.
ניחוח דומיננטי,והעיצוב של הבקבוק נדיר- שחור מט.



סדרת הטיפול והטיפוח של אייזנברג היוקרתית- טיפוח לגברים הוא כבר מזמן מיינסטרים, אז אני לא צריכה להצטדק שבחרתי לכן מתנה כזאת, המתנה מסדרת הטיפוח הפריזאי אייזנברג נרכשת רק רק  בדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג, מה שאומר שאולי תפתיע בטיסה.. במותג השיקו סדרה לגברים, אחד המוצרים הכי מושלמים בסדרה לגברים הוא youth elixir – ג'ל ממריץ הפועל באופן מידי להפחתת סימני מתח ועייפות בעור. הג'ל מכיל תמציות גינקו בילובה ותה ירוק המעשירות את העור בלחות ומסייעות לשיקומו. ונותן לו  "מתיחה" מומלץ ביותר , לכל אישה שרוצה שהגבר שלה יהיה חתיך מטופח וצ'ארמר.


שעון של המותג פילפ בראון שממש ברגעים אלו עושה את עלייתו מלונדון ואני בטוחה שהגבר ישתגע מהמתנה הזאת.. כי גברים משתגעים משעונים.
 
אהוביי מקווה שקצת עזרתי לכם והפכתי לכם את יום האהבה למושלם , כי לי זה היה עונג צרוף !! ומזכירה לכם שאני עושה "מתנת סטייל לאוהבים" שזה סטייל זוגי לך ולו ביחד, שבו תלמדו איך להתלבש נכון, שיקי,ויפה.
ולפרטים אתם תמיד מוזמנים להתקשר.


אוהבת תמיד ורק אהבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

3 תגובות:

  1. פוסט מעולה! גונבת מפה כמה רעיונות 😉

    השבמחק
  2. אלו הן מתנות ולנטיין האחראית לנשים . אני אוהב את הרעיון :) תודה !

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי