הרי את משובצת לי !! - coca style

5 בפברואר 2016

הרי את משובצת לי !!

חברותיי המהממות אומרות לי תמיד -תראי לנו בגד אחד שאת חורשת עליו?! ובאמת חיפשתי אם יש לי בגד כזה, ובשיטוט קטן בפיד באינסטגרם גיליתי  שיש לי פריט חרוש (יחסי) והוא חולצת המשובצת שתמיד כייף ללבוש ולהנות עימה וגם להשוויץ בפוסט. 

אז הפעם אני עושה את המעשה הכי אמיץ בקרב סטייליסטיות ולדעתי בקרב המין הנשי בכלל, הרי אף אחת לא מוכנה להצביע על בגד חרוש מהחשש לפדיחה, ועל אחת וכמה אצלי שאני סטייליסטית הרי מקובל לחשוב שסטייליסטיות לא חורשות על בגדים, וכל יום מחדשות בגדים וכנראה שאני שוברת ברגע זה מוסכמות.
אז לרגל המאורע  היוצא דופן נראה לי שזאת סיבה מספיק טובה לעשות פוסט שבץ נא.

מאיפה חולצת המשבצות שלי -
החולצה המשובצת היא מסוג החולצות שיש סיכוי שתמציאו אצל סבתא בבויעדם, או אולי אצלכם בארון כי בוודאי התחפשתם אי פעם לקאוביי, אבל אם יש לכם ניחוח סטייל משובח החולצה הזאת תקבל מעטה של כבוד.
החולצה שלי נקנתה מאמריקן איגל לפני שלוש שנים (מאז המנייה שלה בטוח עלתה והשתבחה) מאז גדלתי בגיל, ובאנרגיות שלי ונראה שדווקא מדד המפלס עלה.
 
למה אני נהנית ללבוש משבצות ?
1. האפשרויות סטיילינג הן אינסופיות- ל"חולצת משבצות" אופציות רחבות ללבישה ובכל דרך חולצת משבצות נראית טוב , בין אם את לובשת את החולצה מכופתרת עד סופה , בין אם החלטת לתת מראה קול ולקשור סביב המותנים שלך, או אם החלטת להשאיר את הכפתורים פתוחים על טי שירט מודפס.
2.אפשר ללבוש ולחרוש עליו שתי עונות רצופות גם בסתיו וגם באביב.
3.הדפס המשבצות תמיד באופנה וברגע שקצת קר כבר לכל חברת אופנה יש את גרסת המשבצות שלה.
4.המשבצות נתפסות כלוק יומיומי וכייפי מתאים לכל מכנס ג'ינס, חצאית עור ולכל אפשרות, מתאים לנעל שטוחה/ מגף ולדעתי מתאים לכל מיקס אנד מאצ'.
5. לוק שנותן לך מראה קול- תמיד שאת לובשת אותו עם פריטים נכונים, מרגיש לי שיש בו משהו שמכניס נעורים, אולי מהסיבה שזה מזכיר את תלמידות הקולאג'.

 
אז קבלו את כל האופציות בשבץ נא - ואפשר בכייף לצעוק לי שלוש פעמיים - משובצת, משובצת,משובצת !!!





 
 נו אז  יש לך חולצת משבצות ? כי עכשיו אחרי הפוסט שלי  לא כל כך נעים לחרוש לא ?!  ולכן אני הולכת להחביא את החולצה עד לשנה הבאה באהבה רבה ממני "השטן לובשת פארדה "

 
נשיקות ושבת שלום

* תודה מיוחדת ליח"צ שלי הלן שי על השוטטות והצילום במתחם בזל.
 
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

6 תגובות:

  1. מהמם! כל כך עשית לי חשק ללבוש חולצה משובצת💕

    השבמחק
  2. לימורי התותחית! פוסט מדהים😍😍 אני לגמרי חורשת על החולצות המשובצות שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אני שמחה!! יאחלה חרישה !! בטוח שתלבשי אותה תחשבי אליי

      מחק
  3. אני מתה על משובץ .. נותן לוק גרנג׳י כזה 😍
    סטייל הורס מותק❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה תמר יקירתי !! אז נאמץ יחדיו נשיקות

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי