מעשה טוב ואופנה - coca style

31 במרץ 2016

מעשה טוב ואופנה

אז הפעם לא עוד פוסט על טרנד, שיק וסטייל אלא על משהו שהוא קצת יותר רציני-"מעשים טובים". מכירים את כל אלה שמטרידים אתכם על תרומות לשקר כלשהו, קברי צדיקים לשם של צדיק לא היה ולא נברא וכו' , אז עכשיו אני פונה אליכם עם תרומות למען נפגעות ונפגעי תקיפה מינית.

אז אני לא מנסה לעשות קופה עליכן אבל בטח לשכנע אתכן ולהציע לכן שאם כבר לתרום את הכסף שלכם אז למטרה טובה ושיצא מזה רווח לך ולחברה.
לקחו מעצבי אופנה מובילים ומובילות דעה וגייסו אותם לצילומים של קמפיין למודעות וגיוס כספים עבור מרכז תרבות חדש שמטרתו לשקם ולהעצים נפגעות ונפגעי תקיפה מינית.
לשם כך גייסו את המעצבים  יוסף, שירה מנור, יוסי קצב, אליהב ששון, שני צימרמרן, ליאן פישביין, סטלה ולורי, מרדכי אברהם וורה לוין. כל אחד תרם שמלה, ויחד יצרו הפקת אופנה, עם מובילי דעה כמו- ליאת אשורי, טיטי אייהנו, ג'קי אזולאי, שני חזן, מיטל דה רזון, ריי שגב, דון לני גבאי, רותם איזק, ליאן פישביין, טל ברקוביץ ונלי עטיה וכנראה שגם הספיקו לשכוח אותי אבל לא נהיה קטנונים ונתעסק במעשים טובים.
כל הפריטים המצולמים יועברו למכירה באתר סטייל ריבר וכל ההכנסות מהמכירה יועברו לטובת הקמת המרכז.
והפריטים ימכרו בעלות של 1000 ש"ח ,כאשר יש פריטים שעלותם יקרה בהרבה מעבר ל 1000 ואז אתן הרווחתן גם במעשה טוב וגם שמלה של החיים.
אז למי שיש לה אירוע , או ראתה פה שמלה והיא חושקת בה וראתה שמלה של מתאימה בשבילה זאת הזדמנות מצוינת .
 
מאחלת שיום יבוא וכבר לא היו נפגעות ונפגעי תקיפה מינית ולא נצטרך להתעסק בזה.
אמן !!
באהבה רבה
לימור אלזמי
יזמית אופנה -סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
תמונות - רותם ללוש יחסי ציבור.

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי