תנו בתופים לרייבן - coca style

25 במרץ 2016

תנו בתופים לרייבן

בשבוע שעבר הייתי בהשקה של מותג המשקפיים העולמי רייבן Rayban  וראיתי דגמים מושלמים.  אז אם עד היום זכיתם לראות אותי עם משקפי רייבן בסטייל ג'ון לנון שכחו מזה , כבר עכשיו אני משנה סטייל.

 
אז נכון שאני תמיד עם משקפיים ומזהים אותי במרחקים בגלל המשקפיים שלי שלא נפרדת מהם.. משהו שם ברייבן הצליח לגרום לי לשנות פריזורה ולהנות מסוגים נוספים של משקפיים מהממים ויפים בעקבות הקולקציה האביבית .
 
לפני כמה עשורים חשבנו שדגם הטייסים הוא הדגם הכי מזוהה של רייבן, או דגם של גון לנון , כנראה שהשנה עשו מהפך המשקפיים נעשו טרנדיות וצבעוניות ,עגולות ,מגניבות ושיקיות, שכל פאשניסטה תהנה לתת בשוויץ איתם.

 נו מזהים איזה משקף מהשלושה כאן בחרתי לעצמי , אהבתם?
 
 
אז אחרי שמדדתי יותר מחמשים זוגות משקפיים, אז נתתי בתופים ושאפו גדול על הקולקציה.
 
לכו לראות למדוד ולהנות מהקולקציה המדהימה.
 
אוהבת
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי