קצת שינוי מה יש ?! - coca style

13 במרץ 2016

קצת שינוי מה יש ?!

נשים ידועות בזה שהם חייבות שינוי כל כמה זמן , אז על אחת כמה וכמה שאני סטייליסטית שצריכה שינוי לא פעם ב.. אלא יום כן יום לא.. אז חיי באמת קשים כי אני צריכה לאתגר את עצמי כל פעם מחדש. והפעם החלטתי שמספיק עם השיער חום והגיע הזמן לתת לשיער להשתעשע אז נחתי אצל המעצב אבי מלכה והלכנו על שינוי טוב.

לפני -  הגעתי לאבי עם שיער חום טבעי, והיה לי חשוב לשמור על הרכות והלחות של השיער שלי , ואבי המליץ לי להשתמש ב
יצאתי לשטח והתחלתי במלאכה של השיער , הפקדתי את שיערי אצל צוות של תותחים, המעצה אמר לי שאין לי מה לחשוש על שיער הטבעי כי הוא שם לי צבע חדש שנקרא  Jungle Fever היא סדרת צבעים מאוד מיוחדת שמה שמבדיל אותה מאחרות שהיא בלי הריח הנורא שבדר"כ מזוהה בקרב צבעים.
אחרי - לאחר כשעה שאני נמצאת בתוך המכונה, ומתפללת חזק חזק שהצבע יצא כמו שאני אוהבת , שטפו לי את השיער והללוייה השיער נראה נפלא, מריח טוב, רך, מבריק. ובהחלט מרגיש שמה שעשה את ההבדל זה הסוג הצבע המיוחד  Jungle Fever.
  ובטח עכשיו אתם סקרניים לראות את התוצאה- אז קבלו עכשיו נראה לי בטוח שבלונדניות נהנות יותר.

ממליצה לכן מאוד לבדוק שאתם נמצאים במספרה איזה סוג של צבע שמים לכן על השיער, זה מדובר בכימקליים וכדאיי מאוד להיות חכמים לפני היו דברים מעולם ,יש המון סוגי מעצבים שחוסכים עלויות דווקא בדברים האלה, ואחרי שאני התנסתי Jungle Fever אני יכולה לומר שסוג הצבע הזה כל כך מושלם שכדאיי לכן לברר אם הוא נמצא במספרה שלכן ? 
ולסיום חייב תמונה על קיר עם הצוות שדאג לכל טיפת צבע בשיער שלי.


באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי