מה הורוד שלך ? - coca style

12 באפריל 2016

מה הורוד שלך ?

מי שמשוטט חזק באינסטגרם נדהם לגלות שיש אושיות בארץ שיודעות לעשות חיים ולא רק בארץ אלא גם מסביב לעולם  , השבוע חמש מגה סלב מקומיות סנדרה רינגלר, שלי גפני, שירלי בוגנים, קורל סימנוביץ' ומור סילבר, חמש הבנות הוטסו לסופ"ש וורוד והן התייצבו לא פחות ולא יותר בפריז אז לפני שאני ארייר כאן על המקלדת ואזיל דמעה שאני עדין על תקן הבלוגרית ולא טסה איתם לשאנז אליזה , אתרכז במה שאני הכי טובה בו לתת בסטייל .

 
אז לפחות אם לא טסנו לפריז בוא נשמע למה טסו היפות שלנו לפריז, אז החגיגות היו מאחר שחברת לוריאל פריז השיקה קולקציה מדהימה   עבור השגרירות שלה ג'ניפר לופז, בלייק לייבלי, ליה קבאדה, נטשה פולי ואווה  לונגוריה.
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, השיק את Color riche La Vie En Rose-  קולקציה אקסקלוסיבית של 5 שפתונים ורודים, יוקרתיים וייחודיים, בגימור מאט עדין. השפתונים עוצבו בהשראת  שחקניות, דוגמניות וזמרות בעלות גוון עור, סטייל וגיל שונים, כדי להציע לכל אישה את הגוון הוורוד המושלם עבורה.
 
אז אם בא לכן לראות את הסרטון של לוריאל , כנסו ואם בא לכן להבין מה אומר כל צבע אז הפירוט.. וחידה לקוראות הפוסט תנחשו איזה ורוד הכי מזוהה איתי, לפותרות נכונה אודם לבחירה מהקולקציה,  רמז הכי גדול לפתרון החידה הוא שהאודם שלי שבחרתי מתאים גם ביום וגם בלילה.
 
גוונים בהשראת ה-5 הדוברות המובילות בעולם:
  • הדוגמנית והשחקנית בלייק לייבלי: ורוד נועז, בעל תת גוון חם, שנוצר בהשראת האופי הבולט ומלא הסטייל של בלייק. מתאים לפאשניסטה שאוהבת להתבלט ולהציג את הטרנדים החמים לפני כולם.   
  • השחקנית ההוליוודית אווה לונגוריה: אווה היתה ההשראה לגוון המזכיר את פרח הורד העמוק והקלאסי, עם נגיעות MAUVE. מתאים לאישה האלגנטית והעל- זמנית. 
  • הזמרת ושחקנית ג'ניפר לופז: ורוד מג'נטה כהה הנושק לסגול, עם תת גוון קר, הגוון המושלם לתאר את ג'ניפר הנשית ועוצרת הנשימה. מתאים לאישה שרוצה להעניק טוויסט סקסי ללוק ביום או בלילה.
  • השחקנית ודוגמנית ליה קבאדה: גוון פוקסיה קר עם אפקט פנינה מרומז, במראה סמי מאט, להבלטת החיוך הזוהר של ליה. מתאים לאישה בעלת ביטחון עצמי, שלא מפחדת מצבע.   
  •  הדוגמנית נטשה פולי: ורוד צעיר שמתאים לכל הופעה, בהשראת השיק המהודק של נטשה. מתאים לאישה שמאוהבת בפרטים הקטנים.
 אז נכון שלא טסתי לחו"ל אבל אני מעדיפה  להיות שמחה בחלקי לחייך במראה למרוח אודם ורוד ולצעוק ליקום -שיום אחד לוריאל יכירו אותי מקרוב ואולי גם אני יהיה באחוזת לוריאל.
 
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי