המיתוג שעשתה חברת איל מקיא'ג' ? ולאיזה חברה היא מנסה להידמות ? - coca style

26 באפריל 2016

המיתוג שעשתה חברת איל מקיא'ג' ? ולאיזה חברה היא מנסה להידמות ?

מאז ומתמיד אהבתי את מוצרי איל מקיאג', ואני חושבת שגם כל התעניינות איפור שלי התחילה ממש בחיתולה בדיוק לפני עשור וחצי.(הזדקנתי לא מכחישה).,היום אני שומרת על יחסים מאוד טובים עם איל מקיאג' בגלל שהם "מפתיעים" אותי כל פעם בחדשנות אחרת ובמוצרים מעולים, אז איך הפעם הצליחו להפתיע אותי?

השנה איל מקיאג' הפתיעה בתוספת מרעננת גם תוספת לשם, וגם מיתוג מחדש, איל מקיאג' ניו יורק.
האם השינוי בא בעקבות זאת הם רוצים להתפרס גם בחו"ל ולהיות על פלטפורמה בינלאומית ?
 
התשובה היא כן כיום קיימים סניפים באוסטרליה, רוסיה ורומניה ועוד היד נטויה, כל המוצרים לא מיוצרים בסין, לא נוסו על בעלי חיים, המברשות החדשות מיוצרות בעבודת יד, הרכיבים של המייקאפים והקונסילרים החדשים מהאיכותיים בעולם. האריזות יפות מאוד ואפילו מזכירות לי את המותג של מארק ג'ייקוב נכון ואני לא טועה נכון ?
 
 אז עכשיו שאנחנו רואים את הדמיון המושלם למותגי יוקרה, זה דיי מסביר שאיל מקיאג' רוצה לעלות כמה מדרגות למעלה כמותג בינלאומי ולדעתי היא עושה את זה נכון וטוב.

יש המון דברים שאני אוהבת באיל מקיאג' הלקים מעולים נשארים זמן רב, הריסים המלאכותית גם מעולות ועוד דבר שאני אוהבת שזה  האודמים העמידים, שמאז שהכרתי אותם אני מסרבת למרוח על שפתיי משהו אחר, עמיד לאורך זמן והכי חשוב לא מייבש.



 אני מאחלת לאיל מקיאג' שתמשיך חדש, להפתיע ולסקרן.
נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי