מצעד הבשמים החגיגיים - coca style

19 באפריל 2016

מצעד הבשמים החגיגיים

הרי אם יש מתנה שאף אישה ולא תסרב לה זה בושם מתנה לחג, אספתי עבורכן את הבשמים הכי אביביים שהושקו ממש לאחרונה ואנסה באמצעות מילים להעביר לכן את הניחוח, מקווה שיצליח לי,  אז מי שמתלבטת מה לקנות? מצרפת את רשימת הבשמים הכי חגיגיים-


פעם שאלו אותי איך את בוחרת בשמים ועניתי אוטומטית  "לפי יופי הבקבוק", וזאת תשובה שמתאימה לסטייליסטית כי מה לעשות אני באמת תמיד מסתכלת על הבקבוק ורק אחרי זה על מה שבתוכו.
בחירת בושם היא הרבה פעמים ענין של מצב רוח, ענין של מזג אוויר, וקליק. יצאתי הפעם בלי דעות קדומות של איך נראה הבקבוק וניסיתי נטו להריח , מודה אחרי כמות מוכבדת של בשמים הפכתי למסניפה חוקית, ולשיכורה ולא מיין.

קבלו את רשימת הבשמים החגיגיים לחג הפסח 2016
 
weleda
סדרת בישום חדשה לאוהבי ריחות ממקור צמחי אורגני שנקראת jardin de vie , אני אהיה כנה ואספר לכן שבפעם הראשונה ואפילו השנייה בכלל לא התחברתי לבושם, ורק בפעם השלישית נהניתי מהריח , וזה מה שמעיד שגם ניחוח הוא דבר שאפשר לרכוש עם הזמן, הבושם מבוסס על ארומה אמיתית נטו ולא מחומרים סינטטיים הנפוצים כיום בעולם הבישום. מתאים למי שמתחברת לריחות כמו רוז, תפוז, אשכולית.
 
 
 spring
אז גם ספריניג השיקו בישום לגבר ולאישה, חייבת לומר שהבושם green essence הוא בושם לגבר ובניחוח שלו הוא מאוד שונה בניחוח הבשמים המוכרים לנו בקרב הגברים , נראה שהם משיקים קו ניחוח חדש לגבר, בשלוב של תפוח, מסק, ומרווה , בושם מאוד עוצמתי ושונה מהמוכר. 
 
 
 ולא קיפחו את האישה ודאגו לה לבושם שנקרא velvet crystal שמופק מהאמבר, מריח מצוין , ריח נקי וטוב וקצת מזכיר לי את הסרט בקבוק של לנקום נכון ? ואני לא מדמיינת ?!!
(אה ואיך אפשר לא להסתכל ולהסניף את הנר של ספירניג שהוא יושב אצלי בסלון ואני מתקמצנת להדליק אותו, מכירים את זה או רק אני הקמצנית ?! )
 

KENZO- ALL OVER FLOWERS
אני חושבת שאין בושם של קנזו שלא עבר על השידה שלי, קנזו כמו כל חג מביאים לנו ניחוח חדש נקי ואחר הסגנון תמיד אותו סגנון פרח הפרג, ובינינו אין אישה שלא אוהבת פרחים, במשך שנים למדו אותנו שלהביא פרחים זה חלק מהרומנטיקה , אז אם כבר בושם שיעשה את העבודה. הניחוח פרחוני ושורד כמעט יום שלם.
 
 
 
SIGNORINA
בתור אחת שאוהבת מאוד נעליים,  עדיין אין לי נעל קוטור של מעצב הנעליים המפורסם  SALVADORE FERRAGAMO, אז עד שאני ימצא בעל עשיר לפחות שאני יהנה מבושם מעוצב ונעים , הבושם בדיוק כמו הנעלים שלו כמו שהוא מביא בעיצובים שלו סגנונות רבים, ככה בדיוק הוא מעצב בושם עם ריבוי ריחות משכרים שיוצר ריח חלומי,  וכמובן שהפפיון שזה הסמל המסחרי של המותג נמצא גם בבושם- היסטרוש !!
 
 
נ.ב
איזה כייף לצלם לכן את הבושם ותוך כדיי שאני מעלעלת בדפים את מגלה את המותג המהמם בווג שלי .
 
 
 
VICTORIA'S SECRET- FOREVER SEXY
טוב היו ימים שאת הקרמים של ויקטוריה סיקרט הייתי קונה רק בחו"ל או יותר נכון בארה"ב , זה היה הניחוח חו"ל שלי, שעוד לא היה בארצנו ויקטוריה הייתי משוויצה להנאתי בנכס שלי , כיום ויקטוריה סיקרט נמצאת גם בדיוטי פרי ומתחם שחקים  מה שגורם לי לרצות לטוס לעיתים קרובות , כדיי לקבל כבר במטוס את השקית הוורודה המנצנצת. הבושם שהשיקו הוא אחד הבשמים הכי סטייל שיש !! ואם אני בתור סטייליסטית נותנת חותמת שלי רק על העיצוב השיקי והאופנתי של המחוך אז דרשני !! הבושם לא רק נראה יפה, גם הניחוח מושלם ומפתה , ואני לא הרבה במילים ואבקש ממכן לטוס לדיוטי פרי לקנות אותו !!! וגם על הדרך אשמח להזמין מחוך כזה במידה סמול ?!
 
 

 
DESIGUAL- FRESH
אז את השמחת חיים של הספרדיות אי אפשר לקחת מהן , הם תמיד מחייכות, מדברות מהר מהר, וצבעוניות, כל מי שהייתה ברחובות ברצלונה יכולה להעיד שכל סמטה "דיזגואל על המפה" , וכיאה לחברת בגדים קופצנית הם השיקו בושם מאוד פרשי, מזכיר קצת לימון וקצת הדר, מאוד שונה מהבישום שלהם מהפעם הקודמת שהיה חזק ומתוק, ולדעתי השינויי נעשה לטובת הקיץ הקרב ובא... וזה רק יגביר לי את החשק שוב לטוס לספרד.
 

FOR WOMAN 007
האישה של ג'ימס בונד היא הרי אישה מפתה אינטליגנטית ,חכמה, ואמיצה , הבושם מלא מסתוריות כוח ועוצמה, זה מסדרת ה"בשמים השחורים" שהיום יש המון חברות בישום שרוצים להראות תחכום שבדרך כלל בשמים שחורים הם גבריים והבושם הזה הוא נשי אבל יש בו דימוי נשי של כוח- נערת הבונד, ואם נעבור לריח מדובר בוניל שחור , ריח מאוד מפתה שאי אפשר להתעלם ממנו.
 
MICHAEL KORS CORAL EDP
מייקל קורס כבש אותי ולא מהיום, מייקל קורס ידידי הטוב בתקופה האחרונה "נותן בראש" והשיק בושם אחרי בושם, אז מדובר בשני בשמים שהאמת הם ממש מזכירים אחד את השני בריח הפירותי והטרופי והקייצי ובאריזה ממש שונים, אני חושבת שמי שאוהבת מראש בשמים טרופיים תתחבר לשני הבשמים האלה, מייקל קורס אוהבת אותך !!
 
אני יודעת שבישום זה טעם וכל אחת יש לה את הניחוח שהיא מתחברת ואוהבת, אפשר לפי הפוסט לראות כי ניחנתי בקישורי הסנפה טובים, ובהחלט הרחתי כמות מכובדת של בשמים אבל הארבע האלה ימשיכו איתי לחיים האמתיים.  
 
 
שיהיה לכולנו חג שמח
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי