סדר פסח בשידת האיפור - coca style

13 באפריל 2017

סדר פסח בשידת האיפור

כן הבטחתי שזהו נגמר שאני מנסה להשתמש ולנצל את מה שיש חי בשידה ואז שוב..משיקים קולקציות חדשות ושוב..התחדשתי.
אז כולכן מכירות את המצב הזה, שאת רוצה לסיים את המייק אפ, הפודרה והאודם אבל במקום לסיים את קונה עוד ועוד ואז יש לך בשידה ערימות של אודמים, מייקאפיים והיריעה קצרה מלהכיל...אז מה ניתן למצוא אצלי בשידה?


איב סאן לורן- השבוע פגשתי את המאפר הבינלאומי של המותג פרד לטייר שהציג לי את מוצרי הדגל, והטרנדייםלקראת האביב והקיץ, וכמובן שהעמסתי במוצרים המדהימים שלהם.


ג'יבנשי- הכל התחיל בגלל המסקרה האהובה שלהם, והמשיך עכשיו למייק אפ הקומפקטי הנוזלי שמגיע עם ספוגית איפור, ונוח לשימוש, זורקת לתיק בלי פחד שיישפך המייק אפ, ועוד מוצר מהמם שנועד להאיר את הפנים והגוף וזה ההיילטר  שהוא מהמם ונותן לי מראה שזוף סקסי ונדיר.

gaya cosmetics-התחלנו את הרומן לפני שנה , והיום לאט לאט אני תחדשת בעוד ועוד מוצרים  כגון הליפסטיק המינרלי ומסקרת הזהב המהממת שלהם.


ואחרונים חביבים שתמיד שמחה להתחדש ולהתפנק על המוצרים שלהם זה קבוצת אסתי לאודר- שזה מאק, קליניק, סמאשבוקס, אסתי לאודר ובובי בראון, שאני לא יודעת איך חיי היו נראים בלי המוצרים שלהם, בזכותם למדתי להתאפר כמעט כמו מאפרת.


המוצרים הכי חדישים שלי נכון לעכשיו זה המארז של בובי בראון , מארז מהודר למראה זוהר שכולל מסיכת פליניג, שמן הזנה לטיפול עמוק, והליפ בלאם האגדי בטעם דובדבן.וכמובן שהוספתי לזה את העיפרון הארט סטיק בגוון טבעי.


נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי