היכן מצאתי את נעלי סינדרלה שלי !! - coca style

4 ביוני 2017

היכן מצאתי את נעלי סינדרלה שלי !!

עוד מילדות אני תמיד זוכרת שלסינדרלה הייתה נעל זכוכית יפה, וכבר שנים חיפשתי נעל עקב זכוכית , אז עכשיו אני יכולה לומר שנעל סינדרלה  יש .. עכשיו דרוש נסיך.

קישור לנעל- לחץ כאן-  נעל סינדרלרה ורודה-

אז אם להודות שיטוט קטן באתר zaful. ומצאתי נעל ורודה נדירה ועם עקב זכוכית , דיי התלבטתי כי הן עולות 45$ (וזה דיי הימור על איך תהיה המידה) , אבל התמונה היפה הזאת עם רגליים מושלמות וחצאית טול קרץ לי ..אז אומנם אין לי רגליים כאלה רזות, אבל נו שנרגיש לפחות סינדרלה.

נעל סינדרלרה ורודה-

אז הימרתי ותוך שבועיים וחצי הם כבר היו אצלי, שהגיעו ופתחתי את קופסת הנעליים עפתי באוויר וכבר עלו לי במחשבות איזה האוטפיטים אצוות להן.
אמא שלי ואחותי הרימו גבה או במילים אחרות לא אהבו..אבל זאת לכו תסברו להן שזאת נעל עם  סטייטמנט אופנתי שרק פאשניסטה יכולה לנעול אותם..
אז לפני שתחפרו לי שעות מאיפה הנעל דאגתי לכן ללינק- https://goo.gl/T8ujuN
 ממליצה להיכנס גם ל- “floral bodycon dress” יש שם דברים מדהימים כמו שמלות גוף יפות.

נעל סינדרלרה ורודה-
נ.ב
בימים אלו אני לא בשיא בריאותי, ומי שעוקב אחריי באינסטגרם רואה שאני עוברת תהליך שיקום בגלל פציעה שכבר נמשכת  שלושה חודשים, תהליך ארוך ומייגע.
ולעמוד וללכת על עקבים זה בגדר חלום אז לפחות שזה יהיה חלום ורוד (מזל שאת ההומור לא איבדתי).
אז אם יש כאן סינדרלות תעופי על הנעל.

באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי