דו"ח אופנתי וכלכלי - coca style

15 ביוני 2017

דו"ח אופנתי וכלכלי

שוב קניות, שוב תרפיית ריפוי, מה קניתי הפעם? ומה החוק שלי בנוגע לטרנדים ?

אז אני מאלה שמאמינות שבענייני אופנה צריך להיות חכם כלכלית ואופנתית, ולדעת מהי המתמטיקה הפשוטה לכל פריט שאת קונה, אז הכלל האופנתי שלי הוא -שצריך להשקיע בבייסיק טוב, יקר ואיכותי, בייסיק שתחרשי עליו בהנאה, ולכן חשוב להשקיע יותר בבחירה יקרה ואיכותית.
לעומת זאת בענייני טרנדים או אופנות זמניות כמו כתף שמוטה, טרנד משבצות הפנקייק וכו' כדאי להשקיע מעט ולא יקר כי הטרנד יחלוף מהר.
וכאן התובנה שלי שפרטים טרנדיים זמניים שלרוב הם חד פעמיים כדאי לקנות דרך  אינטרנט ..כן אתרים סינים זה אפשרות מצוינת , המחירים נוחים זולים ובכללי שווים את ההופעה החד פעמית עד שייצא לי מהאף ומארון מהר.

אז מה קניתי ?! ואיזה טרנדים כדאי לקנות ?!

shein
טרנד המחויט- הטרנד הכי חזק אבל עם כתף שמוטה זה בהחלט יציאה אופנתית מהאתר האופנה shein
לינק קישור- https://goo.gl/cpFdae
טרנד הוולנים- מרגישה כמו וילון אבל בהחלט טרנד יפה , אהבתי שזה מגיע במכנס, מזכיר לי את תקופת הפדלפון, ומהמם עם חולצת בייסיק, גם מהאתר של shein
https://goo.gl/1nIvKo
** שמלת פסים- טוב את זה הדגשתי בכוכבית מאחר שזה לא מדובר בטרנד. השמלה יפיפה וגם צנועה לבנות ששומרות על צניעות. אז נכון שפסים זה ידוע שזה נצחי אבל נו זה היה באותו הקנייה והייתי חייבת שתראו מהאתר shein

romwe
טרנד קשירה- הקשירה בחצאית הוא טרנד חזק מודה שאני נדלקתי עליו  שראיתי את שלומית מלכה בדה ווייס עם החצאית לקה אדומה, אבל לא אוהבת אדום, והחצאית הזאת בול הטעם שלי ובמחיר שקניתי שווה לחטוף, מהאתר romwe.
https://goo.gl/uL4Lfm

טרנד הטבעות או בשפה המקצועית "עיניות"(מלשון עיניים)- חצאית טבעות נקנה מהאתר romwe
https://goo.gl/s4m7Y6 

טרנד הגיהוצים -פילסה - והפעם הטרנד הוא בסגנון הבד וזה "בד קרפ" מתקפל מזכיר פליסה, בצבע ורוד בייבי,
https://goo.gl/wrrhfO מהאתר romwe.

ואחרון חביב זה לא טרנד אלא פריט שקניתי בגרושים-מהאתר zaful כובע בצבע ורוד שהוא מהמם ועלה פחות מ 6 $ אז שיהיה..https://goo.gl/Fe2j3g

נ.ב- אלא פריטים שבאמת אהבתי ,קניתי, ולכן אני ממליצה,  אם מישהי ממכן רוצה שאצלם לה את הפריט להתייעץ במידה, באהבה מוכנה לייעץ תמיד.

עכשיו כל שנותר לי הוא להתפלל שאקום על הרגליים במהרה ושהשברים בגופי יחלמו, ושאצליח לחדש את הטרנדים בזמן , כי אם לא שוב ישבו לי בגדים עם טיקטים של פרטים שלא לבשתי וחבל !!
נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
052-8209330

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי