בואו נדבר על ג'ינס - coca style

16 באוגוסט 2017

בואו נדבר על ג'ינס

אני לא יודעת מה איתכן, אני מכורה לג'ינסים ובמיוחד לג'קטים, ויש לי מלאי מפואר של ג'קטים, ובהחלט מתגעגעת לימים האלה שהייתי מניחה את הגקט על הכתף והולכת בהליכה של דוגמנית על מסלול, אז לזכר הימים הטובים פוסט שכולו ג'ינס וכן וגם בקיץ.

הג'קט ההורס הזה מהימים הטובים

בעונת קיץ שלנו או אם לדייק בעונת המזגנים, הג'ינס זה הבסט פרנד שלי.. אז באיזה גינסים התחדשתי, ואם אתם מכירים אותי טוב, בטח שמתם לב שכל גינס אצלי חייב להיות עם טוויסט.

אז קבלו את הנבחרים לחודש אוגוסט-מקווה שבעזרת ה' אחדש אותם בקרוב !!

גקט קשר בלרינה- אני קוראת לקשר הזה קשר בלרינה כי זה מזכיר לי את הקשר של נעלי בלט. הגקט מדהים, ומיוחד. קניתי אותו מאתר אופנה חדש בשבילי שנקרא bejealous אחרי שזה הגיע הבנתי שזאת הייתה עסקה מצויינת, ובהחלט יושב בול.

ג'קט בוהו שיק- אז ממזמן רציתי גקט בומבסטי עם כל האפלקציות ניטים ומטבעות כי לדעתי פריט אחד כזה עושה את כל ההופעה, גם את הג'קט הזה קניתי באתר bejealous שגיליתי אותו בתקופת השיקום, והאמת מחכה כבר לרגע לחדש אותו. 
bejealous

ג'קט קרעים - אז כדי לראות את היופי שלו, צריך להניח אותו עליי , הג'קט עם טוייסט -בגב יש לו קרע ענק ומגניב.
שאימי ראתה אותו היא ישר אמרה לי שהג'קט הזה כבר לא לגילי , נו טוב כבר לא ילדה, אבל בשביל תמונת אינסטגרם עדייין שוווה את המחיר.
לינק לג'קט- https://goo.gl/SoEoic

shein
מכנס גבוה עם קשר - אז זה מסוג המכנסיים שהכי כייף לזרוק על עצמך ולצאת עם סינקרס וזה מושלם, מתרגלת לי בינתיים לוקים ספורטיביים, הופתעתי הפעם מאוד השילוח הגיע אליי תוך 10 ימים בלבד.
לינק לג'ינס - https://goo.gl/6hSCWz

shein
נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי