ג'קטים צבעוניים לקנייה ב- Shein Black Friday Outfit - coca style

22 בנובמבר 2017

ג'קטים צבעוניים לקנייה ב- Shein Black Friday Outfit

טוב אני מבקשת לא להרוג אותי, אני יודעת שכל טרנד שאני מביאה לכן כאן גורם לכן לקנות, אבל הטרנד הזה אהוב עליי במיוחד..

אז מדובר בטרנד הג'ינסים הצבעוניים , אז לא עוד ג'קט ג'ינס תכלת ,כחול ושחור, אלא צבעים עליזים, שמחים וצבעונים שמקפצים לנו את הלוק בשנייה.



אם אתן תוהות מה לקנות בתקופת הבלאק פרדיי, אל דאגה ..רשמו ברשימת הקניות- ג'ינס צבעוני או כמו שאני קוראת לזה בשפה המקצועית- colored denim jackets.

אז אספתי לכן מספר ג'ינסים צבעונים מהממים מהאתר shein , אני מאוד אוהבת את האתר, כי הוא לא יקר, הפריטים איכותיים, וגם כי ההזמנה מגיע מהר (10 ימים), ובבלאק פרדיי יש גם סיילים מטורפים  .

אז איזה בשבילך ?!

אם חפצה נפשכם באחת מהג'קטים - אז מצרפת לינקים , המחירים באמת בדיחה, החל מ- 20 $ . 
ירוק-

צהוב-
תכלת


אז בטח אתן יכולות לנחש איזה ג'קט אני בחרתי, אז כאן בחרתי ורוד כי לדעתי הוא הכי יפה, למרות שהכל עניין של טעם, הג'קט הורוד מקסים עם סרט שעליו כתוב  את המילה happy , ובנינו מי לא רוצה להיות שמחה.
https://goo.gl/Ts1Pg3



שיהיה לכולנו קניות נעימות, אם אתן צריכות סיוע אני כאן.

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

3 תגובות:

  1. איך לבחור מידה? לקנות מידה אחת יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה תמיד מידה אחת יותר, או להסתכל בתמונות שאנשים צילמו ואז לראות עד כמה זה דומה לך

      מחק
  2. אני מחפשת ג'קטים אופנתיים לבנות שלי הן בדרך כלל אוהבות ללכת עם בגדי בייסיק אבל חייבת עבורן קצת סטייל הג'קטים ממש יפים בכתבה.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי