הרצח של ורסצ'ה - coca style

28 בינואר 2018

הרצח של ורסצ'ה

תמיד אני אומרת שפאשניסטה שמכבדת את עצמה צריכה לדעת קצת מעבר לטרנדים, סטייל ושיק, וצריכה שיהיה לה את הרקע האופנתי על מעצבים מובילים, ואושיות אופנה.


וכאן המקום להתייחס לג'אני ורסצ'ה האיש והאגדה האיטלקי עם גינוני סטייל שלא נראו כמותו.
מעבר להיותו מעצב ידוע יש סיפור , סיפור שאי אפשר להתעלם ממנו- סיבת המוות - רצח. הרצח שלו היה אחד הכואבים והמדוברים בתעשיית האופנה ,התקשורת לא הפסיקה לחפור בסיבת הרצח, ורסצ'ה נרצח ע"י אנדרו קונאנן שהכיר את ורסצ'ה זמן קצר לפני הרצח, אני הייתי רוצה לספר לכן את כל הסיפור אבל אני יעשה קאט כדי שתצפו בסידרה "הרצח של ורסצ'ה"!!!
מי שאוהבת אופנה תתעלף מהרמת הדיוק של הסטייל לאורך כל הסידרה,ההלבשה והנראות מעורר קינאה , ומה גם ליהוק שחקנים שאני הכי אוהבת את דונטלה ורסצ'ה משחקת לא אחרת מפנלופה קרוז,ריקי מרטין בתפקיד בן זוגו של ורסצ'ה.


הסדרה מדהימה משודרת ב yes בימי חמישי ערוץ EDGE בשעה 22:00 , הצפייה לפאשניסטה חובה !!!
ובגלל שאני אוהבת אתכן קבלו טעימה



אוהבת וצפייה מהנה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי