Blogger mail time-פותחת חבילות איתכם - coca style

8 בינואר 2018

Blogger mail time-פותחת חבילות איתכם

היי בננות טוב נו זה לא סוד..אתם בטח יודעות שבתור בלוגרית, אני מקבלת לבית חבילות שוות,הפעם קיבלתי 2 חבילות ענקיות שמי שעוקבת אחרי באינסטגרם זכתה לפתוח איתי את החבילות השוות, אז לטובת אלה שאין להם אינסטגרם בואי להציץ ולראות מה קיבלתי בתיבת הדואר !


אז הדבר הראשון והכי שווה !! זה הפן החדש המהמם של אמיקה amika שנקרא Blow הוא קטן ,מתוק והוא אחלה לטיסות מאוד קומפקטי ומצורף לו חבילת מדבקות diy, ובתור פאשניסטה אני חייבת שיהיה לי פן בסטייל.
הפן שהגיע גרם לי לרצות להתקלח מהר (ראש חודש חחח ) ולבדוק אותו אז נכנסתי למקלחת חמימה ויבשתי את השיער עם  הפן , הפן לא הרעיש במיוחד, וייבש את השיער די מהר והשיער היה נעים למגע , אני פחות עושה פאנים והחלקות אז אני פחות יודעת איך האיכות מבחינת פאנים אבל מהרושם שלי היבוש מעולה, והשיער חלק ונעים  .
מצורף למארז חוץ מהפן והמדבקות גם הספריי הקוסם של אמיקה ואם אתן רוצות לדעת מה הוא עושה? התשובה היא קסם..זה כמו הסרקל שהיה פעם לילדות אך בשידרוג ובריח מטריף גם מתיר קשרים וגם עושה את השיער גלאם, מקצר את זמן הייבוש ומזין את השיער, ואם אתן מעונינות תוכלו להכנס לאתר של אמיקה - 

הדבר השני זאת מארז את vip box של מגזין את, שכל פעם שאני מקבלת אותו אני מתרגשת כמו ילדה שקיבלה מתנה דנדשה , זה מארז שווה..והפעם שווה במיוחד כי אסתי לאודר מככבים בה עם מוצרים שווים, אני לא אפרט יותר מידי מה קיבלתי כי כל הרעיון הוא שמי שמזמין את המארז יהיה לו את "אפקט ההפתעה", ואם בכל זאת אתן רוצות רמז תצטרכו להתמקד כאן בתמונה.

הרעיון של החבילה שכל חודש מגיע אלייך הבייתה הפתעה של מוצרים שווים ויוקרתיים יחד עם קופוני הנחה השווי של הקופסה הוא 500 ש"ח וכל קופסה מכילה בין 7-8 מוצרים , והעלות היא 149 ש"ח שווה בטירוף ואני לא צריכה לספר לכן כמה עולה מוצרי אסתי לאודר. 
זהו להפעם כייף להתחיל את השבוע ככה, שהייתי חייבת לעצור הכל ולספר לכן !! 
שבוע טוב פאשניסטות
אוהבת מאוד
לימור אלזמי-יזמית אופנה 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי