משקה שייק קייצי מבית קוקה ! - coca style

2 באוגוסט 2018

משקה שייק קייצי מבית קוקה !

אני מאוד אוהבת שיק אבל מסתבר שגם שייקים אז החלטתי לאחד את שתי האהובות שלי לפוסט אחד, ולמדור חדש- השייק של קוקה..אז שנתחיל ?!


מצרכים-
מלון כתום צהוב- כי הוא יותר טעים לדעתי ממלון ירוק, אצלנו במשפחה קוראים לזה "דבש".
נענע- מהגינה הקטנה שלי שהוא פרשי וטעים
ג'ינג'ר- בזמן האחרון אני משלבת את הג'ינגר בכל מקום הוא בריא טעים ומכניס טעם חריף טוב ופרש והחלטתי לשלב אותו גם בשייק. 
קרח - קרח שפתיים שמתם לב..חח 


הוראות- לחתוך את המלון לשתי חלקים
אפשר לחתוך בצורה מענינת כמו שלי זיג זג..החצי הראשון לחתוך אותו לקוביות והחצי השני לשמור לאחר כך..



להכניס למיקסר  את הקוביות מלון , קרח, נענע, זנגביל.



שהשייק מוכן להעביר או לכוס יפה או לתוך החצי הנותר מהמלון, להוסיף קשית ולהגיש !!




זה יוצא מהמם טעים וחגיגי תנסו ותעדכנו, אז לחיים אהובים שלי ואם עשית שייק אשמח שתתייגו אותי באינסטגרם #עושיםלחייםעםקוקה



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-

נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי