טרנד השרוולים המנופחים כאן !! - coca style

26 בינואר 2019

טרנד השרוולים המנופחים כאן !!

אז אחרי ששבו אלינו הסיכות ראש, עגילי הפנינים עכשיו מגיעה הטרנד שאני הכי מאמצת -השרוולים המנופחים.

כסטודנטית לעיצוב אופנה אני זוכרת שבילבלתי במוח למרצה שלי שתלמד אותי - איך לעצב חולצה עם שרוולים ענקים ומנופחים והיא הסתכלה אליי במבט מתנשא ואמרה לי-"דווקא חשבתי שאת מבינה באופנה" , אז אותו רגע נעלמו מילותיי ונאלמתי..אבל עכשיו לא יהיה מי שיסתום לי את הפה, ואני אכתוב על הטרנד כמה שאני רוצה.


טוב אז נתחיל בקנייה ואיזה חולצות קניתי בשיין - shein ?
1. חולצה שחורה עם נפח וטול בכתפיים- חולצה ממלכתית , נסיכותית ויפה , איכות בד מעולה , רק ששתתכוננו הקיץ יהיו הרבה חולצוות עם מחשוף לב, אז קדימה ךהתחיל להתארגן.
ממליצה לקנות מידה אחת יותר, אני קניתי מידה s וניתן לראות איך החולצה פוצצה לי את החזייה (בצחוק כמובן) , אבל בהחלט חולצה איכותית יפה ונותנת "הצגה".
קישור - http://bit.ly/2DdrDR0 

2. חולצה שחורה פנינים סטייל וינטג' - חולצה מדהימה, איכותית ונראית מדהים על הגוף , בתוספת עם עגיל פנינה ואני מרגישה ממש כמו "נערה עם עגיל פנינה"


3. חולצה גולף ורודה - אם להתייחס לגיזרה עפתי עלייה אבל לצערי הבד לא איכותי בכלל, מסוג הבגדים שאני אפילו לא יודעת אם ישרדו כביסה, בקיצור תחסכו מעצמכם.
קישור- http://bit.ly/2RxoBzI


4. חולצה משבצות ורודה- הבד הוא בד פשתן , הזמנתי מידה s בדיוק המידה , יושב טוב על הגוף, אולי הבד קצת מעקצץ אבל בסכ"ה הכללי - החולצה שווה תמונת אינסטגרם.  


5. חולצה לבנה עם כפתורי זהב- חולצה יפיפיה , קצת שקופה, את הכפתורים תכלס' פחות אהבתי אבל גם אם אני יוריד את הכפתורים עדיין היא איכותית ומשגעת ושווה ממש. 
קישור -





באתר  לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקוד קופון של 15% הנחה  , כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת
הקוד  Q1limo10 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

עד כאן להפעם עד לקנייה הבאה..
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה -
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית





תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי