לבשל בסטייל גם בחצר האחורית - coca style

17 במרץ 2019

לבשל בסטייל גם בחצר האחורית

אני אוהבת השילוב של אוכל טעים והרבה סטייל, והשבוע נחשפתי לשילוב מושלם של שניהם.

פעם אם הייתי רוצה לעשות "על האש" בחוץ עם החבר'ה היינו מתארגנים שבועיים לפני , זה היה משימה בלתי אפשרית ותמיד תמיד היו שוכחים משהו שלא נדבר על המריבות תוך כדי, היום לא צריך לסחוב כלום אפשר לעשות "על האש" עם החבר'ה גם במרפסת הביתית והאחורית ולהפוך את החוייה לכייפית , ניחוחה ביתית עם המון סטייל.

אז השבוע הזמנו אותי לחוויה קולינרית אמיתית שבה נחשפתי למותג מטבחי חוץ והגרילים של קולמן, אז אני אספר לכם  מה שהיה שם- מילת קסם אחת - "טעים" , הגישו לנו תפוח אדמה בגריל, בטטות, פטריות ממולאות הכל ברטבים טעימים, בשרים שווים בניצוחו של השף טום אביב, ולקינוח היה תותים ואננס וכן גם זה היה בגריל וזה טעים בטירוף כל זאת לצד כוס יין אדום - ואין שילוב יותר מושלם מזה.

בהשקה גם אכלנו וגם נחשפנו לקולקציה המדהימה של קולמן ראינו את הסטייל של
מטבחי חוץ מודולריים שמגיעים בהתאמה אישית, הכוללים גם תנור, כיור, מקרר הכל מנירוסטה איכותית, מגיעים עם מדפים, רשתות צלייה ועוד..

אז שלא תטעו היום בכל חצר או גינה מעל 12 מטר אפשר ליצור מטבחון, וגריל ואווירה חוייתית , ועוד משהו זה כבר מזמן לא שייך רק לעשירים והיום זה במחירים יותר שווים לכיס ונגיש לכולם..

אז אני רק רומזת אוטוטו פסח והחגים ובטח תרצו לתת חוויה טובה לאורחים אז אם כבר לתת אירוח מפנק אז רק ככה..

נשיקות
לימור אלזמי

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי