הסדנה הכי כייפית שהייתי בה- סוקולינה! - coca style

31 ביולי 2019

הסדנה הכי כייפית שהייתי בה- סוקולינה!

בשישי האחרון רציתי לעשות משהו שונה מהרגיל לא עוד בית קפה תל אביבי , אלא משהו שונה וחוויתי, נרשמתי לסדנת סוקולינה, מה זה אומר תיכף תבינו?



כן נכון אומנם גדלתי תמיד בסביבה עירונית, אבל תמיד היה לי תשוקה אדירה לטבע, לצמחייה ותמיד אהבתי ללטף את הצמחים ולתת להם אהבה- המונח "אמא אדמה " זה השם השני שלי.

שראיתי בפיסבוק פירסום על סדנת סוקולינה מיד הקלקתי היה כתוב בהודעה "שעתיים וחצי של כייף" , תכלס' זה היה הרבה יותר מכייף זה היה הנאה צרופה.

אז מה זאת הסדנא?
בסדנא מעצבים אדנית מעוצבת שעשוייה מעץ ממחוזר ולאדנית הזאת שותלים עציצוני סוקלנטים.


המדריכה שלנו הייתה מדהימה קוראים לה רינת מקסימה ולבבית ויש לה דף אינסטגרם מהמם כנסו אלייה
https://instagram.com/succulina?igshid=vmxo6agz5qis

בסדנא הרגשתי סוג של בוב הבנאי , ממש קדחתי , נתתי מכות בפטיש ובמסמר



ואחרי זה הרגשתי הכי אליעזר והגזר רק בלי הגזר..




שתלתי את העציצוני סוקלנטים המהממים יחד עם חלוקי נחל




למדנו על הגידול של סוקלנטים ואיך להרבות אותם והיה מדהים מדהים..ונראה לי שהתמונות מדברות בעד עצמם..


איפה הסדנא?
הסנדא מתקיימת בשוק הפשפשים, בן גמליאל 2 יפו בבית molet , ומי שאוהבת את כל עולם היצירה תמצא את עצמה במקום הזה שבוע אחרי שבוע, יש שם סדנאות נגרות ועיצוב והמקום מושקע ברמות.
עלות הסדנא 330 שח ותכלס שווה כל שקל את יוצאת עם אדנית מהממת ששווה הרבה יותר והנאה שזה יצירה שלך .
מצרפת לכם לינק לסדנא אני נהנתי מאוד, הצוות שם מאוד נעים ומקצועי.

אז אהובים ואהובות ממליצה בחום!
תלכו תהנו וספרו שקוקה המליצה ❤
נשיקות
לימור אלזמי

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי