הום סטייל -איך לעצב חדר שינה נורדי - coca style

21 בדצמבר 2019

הום סטייל -איך לעצב חדר שינה נורדי

חדר שינה לדעתי אמור להיות קודש הקודשים , המקום שמקנה לנו שלווה ונחת , שקט נעים וכייף, אז החלטתי בפוסט הזה להפוך את החדר למקדש השקט שלי באמצעות מספר פריטים פשוטים ולא יקרים.


מנורה מחליפה צבעים- שהיא גם רמקול בלוטוס אני מכוונת מוזיקה רגועה של מדיטציה וזה ממש חלומי, את המנורה והבלוטוס רכשתי מקניון עזריאלי תל אביב בחנות קסימי ווג - תכנסו לאינסטגרם יש להם דברים מהממים.
https://www.instagram.com/ximivogue_israel/

פאמפס-  נוצות או בשם המוכר "ערבה פוריה"- סוף סוף השגתי וזה בזכות חברתי היקרה רות ברונשטיין-שיש לה אתר מהמם- 106il , , רות שלי מצליחה להפוך לי כל חלום למציאות , חיפשתי את זה המון , והיא פשוט הפתיעה אותי בענק . 

פסל מהמם וינטג' הורס לבית - של דוד המלך המפורסם מתוך היצירה של מיכלאנג'לו.
ולפי תורת הפנג שואי לזוגיות יציבה חייב להניח זוג פסלים זה לצד זה , אז היה שם גם פסל של אישה ואין לי מושג מי זאת? לדוד היו המון נשים , השאלה איזה אישה מנשותיו החליטו לפסל, תראו קטע בפסל היא לקחה לדוד את הנבל המפורסם, ממליצה לקנות,  איזה סטייל , שווה תמונת אינסטגרם

הסדינים הכי יפים בעולם , לבנים , ויותר יפים משל בית מלון, הכל וולנים וממלכתי - כייף ענק שהכל מושלם.
http://shein.top/x2hwe1b



מקרמה מושלם ויפה ארוך ונדיר - תראו  על הקיר כמה זה יפה
http://shein.top/wby0ybe

ועוד מקרמה יפה ונדיר  בסגנון של לוכד חלומות שאי אפשר שלא לאהוב.
http://shein.top/wu7exmq


חלק מהפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלת קנייה עד 31.12 תהנו יפות ותרשמו לכן BF19974
ואם עבר התאריך תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 

הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי