חזרת מחו"ל ולא חזרת עם שוקולד ומתנות -כאילו לא היית בחו"ל - coca style

28 בינואר 2020

חזרת מחו"ל ולא חזרת עם שוקולד ומתנות -כאילו לא היית בחו"ל

מכירים את זה שאתם רוצים לטוס לחו"ל, ופתאום כולם מתחנפים אליכם "תקני לי בושם, תביא איזה טובלרון, תביא סיגריות"... אחד הדברים שלי אישית הורסים את חגיגת חוץ לארץ, זה שאנשים מצפים ממני לחזור עם מתנות, אני לא יודעת מהיכן בא ה"חוק היבש" הזה שנהפך "מנהג", אבל תודו שזה מתיש. אז הצלחתי באלגנטיות להפוך את זה לחוויה, הכיצד?




לי אישית הרבה פעמים "המנהג הזה" הרס לי טיולים שלמים, כי הייתי מוטרדת ממה לקנות? או שהיו גם חצופים ששלחו מראש רשימות של מתנות, ואז הייתי מוצאת את עצמי מכתתת רגליים מחנות לחנות לקנות מתנות. היום מצאתי פתרון והפתרון הוא קל ונוח, ומשאיר לי זמן לטייל בנחת ולא לחשוב על אף אחד/ אחת.

אז אם חשבתם שהפתרון שלי הוא לא לקנות מתנות בכלל- אז טעות, דווקא אני נהנית לקנות מתנות אבל קונה אותם מראש, ולא מסכימה בשום פנים ואופן להעביר אליי רשימות מתנות (טאבו).

לפני כמה זמן נחשפתי לשירות חדש של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי שנקרא "שירות הזמנה מהבית", אני נרשמת באתר בחינם ומקבלת קופונים והנחות, מטעינה אותם באתר, ומזמינה את המוצרים/ מתנות/ שוקולדים מבעוד מועד החל משבועיים ועד 4 שעות לפני טיסה.

היתרונות של השירות מהבית הם-
 1. נהנים יותר בדיוטי - יש זמן להנות מהדיוטי פרי בלי לחץ, לגלות הנחות, מותגים, ויש זמן להסניף בשמים חדשים, ולטעום אפילו מיין טוב.

2. מצוין לחודשים עמוסים שיש עיכובים בצ'ק אין ואת בלחץ מזה שלא תספקי לעשות קניות.

3. מראש את יודעת מחירים, מבצעים, מכינה סל קניות מראש.

4. חוסך זמן בלחפש איפה כל מותג וללכת לאיבוד שגם ככה אנחנו תמיד לחוצים בשדה.

5. לא מחכה בתור כמו כולם, את יכולה לשלם ללא לחץ בקופה ייעודית למזמינים מראש מהבית. 

6. במידה ואתם טסים מטרמינל 3, תוכלו לבחור אם לקחת איתכם את המוצרים למטוס או שיחכו לכם בחזרתם ארץ בעמדת הפיק אפ (שמירת חפצים). אם הטיסה יוצאת מטרמינל 1, הקנייה עוברת אוטומטית לשמירת קניות בעמדת הפיק אפ.

גיליתי באתר, שיש קטגוריה מוכנה מראש שנקראת  "מתנות לחברים ולמשפחה"  שחסכה לי זמן, באמצעותה קניתי מלא מתנות שוות ומתוקות לחברים ולמשפחה. 

בנוסף, בחרתי לקנות את מארז השוקולדים הגדול וכן את מארז הטובלרון הענק, כי הוא הכי משתלם- יש בו 6 מארזי טובלרונים במחיר של 14.5$, הכי שווה שיש!


ועכשיו הגיע הזמן לפנק את עצמי, לא? אז במה התפנקתי?
כמובן באיפור ובטיפוח כי אני מכורה!! המותגים שבחרתי הם דיור ושאנל.
בדיוק קניתי שימר ניוד אייר פודרה מחטבת המעניקה זוהר הורס שמגיע עם מברשת קאבוקי. 
בשאנל קניתי די הרבה כי זה המותג המועדף עליי. קניתי את הפודרה המשזפת איבורי גולד שהיא נוצצת עם נצצים הורסים.


כמו כן קניתי את הבושם של קוקו שאנל מדמואזל וגם את התרסיס בישום לגוף שהוא חובה לכל מכורת שאנל, והוא הכי נעים שיש.

וככה אני מגיעה לארץ אחרי שנהניתי מאוד בחו"ל כי טיילתי בראש שקט, מביאה לחברים והמשפחה את השקית האדומה והמרגשת של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, הם מתלהבים מהשוקולדים ואני עוד יותר מתלהבת מזה שקניתי מבעוד מועד.

והמלצה שלי - תרשמו למועדון הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון בחינם וללא עלות ותקבלו הנחה קבועה של 10% על מותג אהוב, ביומהולדת תקבלו מתנה, מתנות אישיות ועוד.

אז בפעם הבאה שאתם טסים, אל תחשבו פעמים - זה שירות מדהים שמתחיל מהבית, לכו על זה, אתם תתמכרו לחוויה הזאת.


לינק לאתר - https://www.dutyfree.co.il/

באהבה תמיד
קוקה סטייל -לימור אלזמי 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי