קניות האונליין שגרמו לי להתאהב! - coca style

29 בפברואר 2020

קניות האונליין שגרמו לי להתאהב!


אז מה שלומכן אהובות , לפעמים אני מרגישה שאני קצת לא בסדר איתכן, אני מרגישה שאני שודלת אתכן לעשות קניות, אבל הפעם הייתי חייבת לראות לך מה קניתי? אחרי הרבה מאוד זמן שלא הצטלמתי הרגיש לי נכון כן להצטלם, אז קבלו קצת ממני.



משקפי שמש חתול- אני מאמינה שצריך להתייחס למשקפיים זה ממש כמו תכשיט, אז מצאתי את המשקפיים הכי מנצנצות ויפות.

גרביון מושלם נקודות- גרביון בצבע גוף צהבהב זה מגיע במידות one size אבל זה באמת מידה קטנה , עליי זה עלה ואני מידה s אבל לא בטוחה שזה יעלה על כל אחת ואחת .


ג'קט ג'ינס מהמם - עד כמה אני אחות חצופה שאני קונה מתנה לאחותי גקט גינס ובסוף מחדשת לה אותו במצח נחושה כאן בפוסט, קניתי מידה s וזה בול המידה  http://shein.top/xls2ep

שמלת עור בצבע תפוח, בקישור היא נראתה לי יותר בהירה ובמיוחדת במציאות היא מיוחדת אבל עדין מאוד תוהה לגביה, אולי בקיץ עם שיזוף הורס היא תהיה בול .


חצאית בוהו שיק מהממת עם פרנזים, הכי מץאימה למסיבת טבע בקליפוניה , חצאית קואצ'לה עם פרנזים יפים מאוג איכותית , קניתי מידה s והיא בול המידה.
פיג'מה מנומרת- אם אתן רוצות פיג'מה סקסית מנומרת יפיפיה אז זה בדיוק החלוק ההורס הזה.

שמלה מהממת אלגנטית לשירה גיסתי, עשויה טול מנוצנץ וגקט צמוד לשמלה, מדדתי רק להראות לכן ועכשיו אלך להפתיע אותה!

חגורת פנינים- נכון שזה תכשיט בפני עצמו! פיס מושלם לצאת איתו. 
קשת לשיער פנינים- קשת עושה לגמרי הופעה במיוחד אם מדובר בקשת נוצצת כזאת  - http://shein.top/q4dnqw6


חגורת אבזם תנין - http://shein.top/hiv9uhi
כן ראיתי מאוד דומה לזאת בזארה ושלמתי עליה כאן שליש מחיר, נכון שהחגורה הזאת מושלמת?


גרביון רשת יהלומים מיוחדת - אם בא לך להפציץ הופעה באלגנטיות ושלא השכיחו אותה, הגרביון הזה הוא מושלם גם רשת וגם נוצץ , גם כאן קחו בחשבון שזה one size והמידה יחסית קטנה.

כל הפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלת קנייה תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי