נשים - איפה כדאי לקנות בגד ים ? - coca style

22 ביוני 2020

נשים - איפה כדאי לקנות בגד ים ?


הרבה פעמים מתייעצים איתי לגבי קניית בגד ים , איפה כדאי? מה לגבי מידות ? והפעם בפוסט אני רוצה לעשות סדר , ולתת לכם טיפ שווה זהב. 

אז לפני הכל טיפ זהב - 

כאישה לאישה הרבה פעמים מבנה הגוף שונה מאוד מאחת לשנייה ולכן צריך לבדוק ולמדוד את הבגד ים ופחות להתפתות ולקנות באונליין כי אחרי זה שוב פעם את מבזבזת כסף ואנרגיה וזה מצער ומתסכל, אני יודעת שיש המון פיתוי באונליין בגלל המחיר אבל אך אמרו חכמנו "הזול עולה ביוקר", אז תחסכי מעצמך צער תכתתי רגלים, תמדדי והעיקר תבחרי את הבגד ים המושלם עבורך.

אני יכולה לספר על עצמי שמידת תחתון שלי שונה מאוד למידת החזה, החזה שלי גדול ואני חייבת חזייה גדולה, ובגלל זה אני מאלה שאף פעם לא יכולתי לקנות סטים מוכנים של מידה מסוימת , ולכן האפשרות שלי היא לקנות ביחידים חזייה ותחתון בנפרד.

בליה לונדון מצאתי בדיוק מה שאני מחפשת מידות של נשים כמוני בעלות חזה , לי מאוד קשה למצוא בגד ים שתופס את החזה ושם מצאתי בדיוק את האופציות הנכונות.
מה שאהבתי שיש שם מבחר אדיר סטייל צבעים נדירים ומאוד קיציים, והכי אהבתי שאפשר לקנות ביחידים, חזייה בנפרד מידה מסוימת ותחתון מידה אחרת.



הבגדי ים שמצאתי שם הם במידות לנשים אמיתיות אני ממש ממליצה לכם בחום.. אני אישית ביקרתי בסניף בקניון איילון
הגעתי למקום ומדדתי היו לי אופציות רחבות ומרוב שפע היה לי קשה לבחור, הייתה שם מוכרת סבלנית נתנה לי למדוד חצי חנות, ואחרי כל זה התפנקתי בבגד ים לוהט.. אבל כדי לראות אותו תצטרכו לעקוב אחריי גם באינסטגרם ובסטורי כי שם אני חושפת את כל הקניות השוות שלי כולל הרכש החדש.


חוץ בגדי ים תוכלו למצוא בליה לונדון הלבשה תחתונה מהממת סקסית מחטבים גוזיות גרביונים באמת הכל  בשפע והפלוס שאת ליה לונדון אפשר למצוא כמעט בכל קניון.

מוזמנות להתרשם בדגמים המטורפים באתר של ליה לונדון, וגם באינסגרם-
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי