אופציות ללוקים לערב ראש השנה - coca style

7 בספטמבר 2020

אופציות ללוקים לערב ראש השנה

להיות צרכנית נבונה זה להבין מתי המועד לקנות כל דבר ומתי? 

אז מאחר שיש לי ניסיון רב בקניות אונליון אני לא כמו רוב רובנו שמזמינות שבועיים לפני החג ומתפללות לחסדי ה' שיגיע להם בול בזמן -בול לחג.

הפעם עשיתי קנייה חודש לפני החג ואז היה יותר קל למצוא מידות (כי הכל נחטף מהר ) והיה מבחר ענק של בגדים לבנים נו כמו שאני אוהבת.

רצועת קרסול דקה , ממש אהבתי את הצבע של הנעל וגם נראה איכותי..מסוג העקבים שאפשר להתרגל אליהם.
 http://shein.top/gv6m3c

חולצהה לבנה מכופתרת הכי חגיגית שיש , יושבת בול על הגוף, מאוד אוהבת את החולצות האלה שיש להם סטייל. הזמנתי מידה s בול המידה.
http://shein.top/kb41ycu


כפתור פשוט קז'ואל שמלה- אהבתי ממש את הסגנון והקשרים בצד, הזמנתי מידה s , השמלה צנועה אבל קצת שקופה אז קחו בחשבון ללבוש שמלת בסיס מתחת 


חולצה ארוכה לבנה עם כיס מאוד פשוטה  יותר בקטע של חולצת ים או חולצה שאת רוצה לזרוק עלייך משהו ולצאת.


מכנס  אלגנטי אבל רק לפאשניסטות.. יש לו קטע הורס באיכות מאוד גבוה הזמנתי מידה xs בדיוק המידה.


מכנס חאקי  אלגנטי בגזרת בלון יושב ממש יפה על הגוף, אני מאוד מרוצה , הזמנתי מידה xs , רק שימו לב לקחת מידה פחות כי הגזרה רחבה 


כפתרה כפולה פשוט אלגנטי בלייזר http://shein.top/10fc5u0e

לסיום סיומת שמלת הצגה מתוך קולקציית פרמיום - שמלה שנקנתה מתוך קולקציות הפרמיום שלהם, שמלה מאוד מאוד אלגנטית בכל דרך שלבשתי אותה היא הייתה נראית וואי וואי, ממליצה עלייה בחום !! 
הזמנתי מידה s 


חליפות שני חלקים בצבע צהוב בננה, חליפה קלאסית אלגנטית  ויפה יושבת ממש יפה על הגוף , הזמנתי מידה s ולדעתי היא ממש סטייל נכון?

תיק פנינים מושלם ואלגנטי- יש לי אוסף של תיקים אבל התיק הזה בהחלט וואי מושלם - 





כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה,  כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי