בגדים לחול המועד סוכות - coca style

4 באוקטובר 2020

בגדים לחול המועד סוכות

אני זוכרת בתור ילדה שכולנו היינו מתרגשים לקראת בואם של החגים... היינו קונים הכל חדש.. נעליים לחג חולצה לחג, היום כמעט ואין את הביטויים האלה " בגד לחג" כי הבגד הזה נהפך מהר מאוד לבגד יומיומי..
 היום אנחנו מתחדשים כל הזמן.. ולדעתי ההתלהבות  של לקנות בגד לחג זה כבר  לא אותה התלהבות.. אז הנה סוכות הגיעה ואנחנו שוב בסגר קורונה... והגיע לי חבילה, נו לפחות משהו מעודד בכל התקופה הזאת.
 


אז לפני שתהרגו אותי על ההקדמה הארוכה בואו לראות מה קניתי?

נתחיל ברכישה שהכי אהבתי- אקססורי משדרג של כל הופעה- תיק נדיר.
http://shein.top/tugeg50  תיק חרוזים מאוד שיקי ואיכותי אני אהבת.


http://shein.top/hfzooxw  גקט מאוד אלגנטי בצבע בז, מתוך קולקציית הפרימיום הזמנתי מידה xs מאוד איכותי מה שאומר שנכון שמשלמים יקר אבל באמת זה שווה את זה.


http://shein.top/vvzh5pg זאת אחת הקניות הכי וואייי צרחות מושלם אהבתי מאוד , הגקט שחור גזרה קצרה מידה s בתוספת של  שרשראות סופר איכותיות רינסטון .. הגקט היה סוג של הימור מאוד פחדתי שאני אראה עם הגקט הזה "ג'ורג'רט" .. אבל שהגיע הבנתי שהאיכות עלתה על כל דמיון... מושלם ברמות על  !!


http://shein.top/ndegc91  מכנס בז', מאוד אלגנטי הזמנתי מידה xs.. מתוך קולקציית פרימיום מאוד אהבתי והוא יושב יפה.

http://shein.top/x9l7f9h חולצה מאוד מעניינת  נראית כזאת ג'קט קצר ספק חולצה, היא מגיעה אסימטרי, הבד שלה מאוד נעים על הגוף, הוא תופס יפה את החזה הוא קצת נראה כמו מחוך בגזרת החזה סופר אלגנטי.


http://shein.top/6efgf9x שמלת סריג בצבע בז בתמונה זה היה נראה וואו במציאות זה קצת פחות מ-וואו, מאוד איכותי חייב לעשות לשמלה הזאת סטייל כי אחרת היא משעממת מאוד, הזמנתי מידה  s. 


.http://shein.top/kv6pefp חולצת סריג גולף בצבע ורדרד ממש  יפה לימי האביב.


http://shein.top/vm9u52y וואי כמה שאני מרוצה מהמחוך הזה חיפשתי מלא זמן סטרפלס מחוך קשירה וזה הגיע מושלם בד סופר איכותי הזמנתי מידה s.

http://shein.top/k7ik3t7 גינס בהיר גזרה גבוהה ממש אהבתי יושב יפה על הגוף, הזמנתי xs בול המידה, ואשכרה בגלל שהוא ממש יפה עליי אני שוקלת לקנות בצבעים נוספים.


http://shein.top/10pras3e וסט אלגנטי בצבע לבן הזמנתי מידה s מאוד איכותי ויפה אהבתי ממש.


http://shein.top/nfit6nf גינס בהיר גזרה גבוהה בתמונה הוא נראה סוף הדרך במציאות הוא קצת גדול עליי הייתי חייבת חגורה, הזמנתי אקסטרה סמול והוא עדיין גדול קחו  בחשבון !!!!




.http://shein.top/nw99a97 חולצה לבנה אלגנטית, אני חייבת לספר לכם משהו,  איך שמגיע לי חבילה הדבר הראשון שאני עושה זה  מכבסת את הבגדים,  בדרך כלל אחרי כביסה הבגדים יוצאים מקומטים , החולצה הזאת הפתיע אותי- זאת חולצת אל קמט , כלומר מהמתלה כביסה ישר לגוף שלי בלי גיהוץ .
היא נראית פצצה הלוואי שכל הבגדים היו עשויים מהבד הזה ככה היה חוסך לי שעות ולגהץ, כי גיהוץ זה שנאת חיי.
הזמנתי מידה s.


http://shein.top/cefwey3  ז'קט ג'ינס עם פרנזים בשילוב נמר הכי סטייל שיש מערב פרוע נראה לי שאני הולכת לחרוש על הז'קט הזה, הזמנתי מידה s  בדיוק המידה


לסיום, כנראה בגלל ההסגר קורונה נראה את המיטה הרבה יותר אז דאגתי לשדרג את המיטה.
סדינים מהממים בצבע מוקה הזמנתי size queen למיטה זוגית, זה כבר נהיה הרגל שלכל הזמנה אני מוסיפה סדינים אבל זה רק בגלל שאני ממש מרוצה מאיכות.

כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי