שירות לקוחות שיין ‏shein - coca style

22 בדצמבר 2021

שירות לקוחות שיין ‏shein

בתור בלוגרית אופנה יוצא לי כל הזמן לענות על אותו שאלה איך משיגים את שיין?! לא הגיעה לי חבילה מה לעשות?!
אז הפעם החלטתי לכתוב לכם פוסט שיהיה בו את הדבר הכי חשוב לכם שירות לקוחות.

אז תרשמו לעצמכם אני אומנם בלוגרית אופנה אבל אני לא עובדת בשיין, תכלס הייתי ממש שמחה אם כן.
אז אם יש לכם שאלות כמו - "לא הגיע לי החבילה", החזר כספי ועוד.
זאת הכתובת לכתוב במייל גם בעברית ותקבלו את התשובות.
support@shein.zendesk.com
 ואם תרצו לשאול לגבי הגעת החבילה ואיפה היא מתעכבת אפשר בשרות לקוחות HFD שליחויות ולוגיסטקה
או לכתוב להם בווצאפ- 
054-939-7673
זהו מקווה מאוד שעזרתי.
אז היה ממש פוסט קצר אבל אני חושבת שזה היה רצוי וחשוב שאני אעשה את זה כי אני נשאלת כל הזמן.


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי