כל מה שצריך בשביל להיות קונדיטורית מושלמת - coca style

31 בינואר 2022

כל מה שצריך בשביל להיות קונדיטורית מושלמת

 אני אוהבת לחלום חלומות אבל לא רק לחלום אלא גם להגשים, לפני כמה שנים שאינסטגרם רק היה בחיתוליו הייתי אוהבת לתעד לבשל, לאפות, לצלם והבטחתי לעצמי שאני אעשה קורס קורס אפייה משהו בשביל הנשמה.
אז אמנם זה לא יצא עדיין לא פועל, וזה בתכנון, אבל עשיתי קנייה ממש שווה כדי להתחיל להגשים את החלום הקטן, בואו לראות מה קניתי?!



מארז שיש בו הכל- אני בן אדם לא מסודר מטבעו ולכן חשוב לי שדברים יגיעו לי במארזים שאני לא אתחיל לחפש דברים אז זה בדיוק הדבר הכי טוב בשבילי כל הדברים של האפייה מרוכזים בסט אחד בקופסה אחת ככה אני לא יודעת יתחיל לחפש שעות. אחלה מארז נראה לי שיש בו הכל.

https://shein.top/fbemnh9




מקציף מתוק שיהיה מושלם לצילומים-מקציף קטן חמוד לא כזה חזק, אבל בהחלט מספיק לבלילה של עוגיות ואולי אפילו לקצפת של עוגה, מה שאהבתי שהוא נטען ובלי כבל.

https://shein.top/tscwz0v

דונאטס-סופגניות- יואו איך אני אוהבת דונאטס.. כבר הרבה זמן רציתי תבנית כזאת מגניבה מחנוכה ומצאתי תבנית עם 12 שקעים שזה מכובד, והלכתי על מתכון בריא עם שיבולת שועל. המתכון האהוב עליי, וכדי לתת לו את הטוויסט של הדונאטס הוספתי שוקולד מריר וסוכריות קופצות.

https://shein.top/o6lcmrm

הגשה תמיד חשוב - אני מאמינה כי צריך להשקיע לא רק באוכל, אלא גם באופן ההגשה,פלטת עץ מיוחדת ויפה מאוד ומשדרגת לי ממש את ההגשה, אחלה מחיר ואני כבר שוקלת לקנות עוד מגש כזה.

https://shein.top/m7h8pgh


ואני בטוחה שאתן תשאלו אותי לגבי המתכון- אז שוב מתכון קליל במיוחד בשבילכן.

מתכון לעוגיות בריאות
בקערה אחת בלי יותר מידי בלגן-

ביצה
כוס קמח כוסמין  קמח הארץ טחנת הקמח - מלא בדברים טובים - הסימון הירוק והבריא

חצי כוס שיבולת שועל 

2 קופסאות רסק תפוחים או 3 בנות מעוכות

3 ממרח שקדים חמאת שקד ישראלי 100 אחוז שקדים והכי טבעי שיש

3 טיפות  רום (לא לוותר נותן ניחוח)

1 כפית אבקת אפייה

תוספות אופציונלי-

שוקלד ציפס לקישוט 

שקדים קלופים לקישוט

מערבבים הכל מכניסים לתבנית ולתנור על 180 ל 10 דקות.

ואיך זה יוצא ?
 טעים וטוב ופריך ממש, הטעם חלומי זה משביע מאוד וטעים ואחלה אופצייה לצד הקפה!

ועכשיו למספר מוצרים שכבר המלצתי וממליצה שוב באהבה
קמח כוסמין קמח הארץ טחנת הקמח - מלא בדברים טובים - הסימון הירוק והבריא

ממרח שקדים חמאת שקד ישראלי 100 אחוז שקדים והכי טבעי שיש.



ולסיום סיומת עם כל המתוק הזה כדי לא להגיע לרופא שיניים דאגתי לסילון מים דנטלי לניקוי שיניים וחינכיים, זה לא קשור כל כך לפוסט אבל זה היה באותו קנייה חחחח


https://shein.top/b1lndgd


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי