שבוע האופנה 2022 - בואו ניתן כבוד - coca style

4 באפריל 2022

שבוע האופנה 2022 - בואו ניתן כבוד

אז הפעם יותר מתמיד התרגשתי להגיע לשבוע אופנה.. פעם אחרונה שאני הייתי זה היה לפני חמש שנים, שבוע לפני התאונה ששינתה את חיי.
אז הפעם הגעתי מחוייכת, יציבה, ומאמינה בניסים, בואו לראות את הלוק.

רק בשביל הפרוטוקול אני אזכיר לכם איך הייתי נראית אז, תכלס כמה התבגרתי לא רק בנראות, אל אלה בנשמה.
תמיד שמגיעים לשבוע אופנה לי מרגיש מצעד תחפושות, הניסיון של אנשים להתבלט ולהגיע עם נוצות ובגדים מוגזמים זה פשוט מעורר בחילה, ואני אפילו סולדת מזה בקטע כזה של השבוע אופנה אני תמיד מגיעה בקלאס.

אז מה לבשתי?!
שמלת שאנל מדוייקת, עם חגורה מדהימה, אני אוהבת את הכתפיים שלה ואת הכריות שנותנים מראה אצילי.

כדי שלא יהיה יותר מידי שאנל הוספתי תיק פשוט.
ונעליים של גוצ׳י, זהו בחרתי פרטים נכונים, אומנם יקרים אבל יקר וטעם טוב רואים רחוק בלי להתאמץ!!
וזהו כמה תמונות - ויש את זה!



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי