מתכון טעים בטירוף- פודינג מיץ פטל לימון - coca style

17 ביוני 2022

מתכון טעים בטירוף- פודינג מיץ פטל לימון

מכירים את הסיפור מיץ פטל- אז יש לי מתכון נדיר !! פודינג מיץ פטל לימון שהוא לא רק נראה אינסטרגמי אלה טעים בטירוף, וגם קל להכנה.


אז אם למדתם להכיר אותי אתן יודעות שאני ממציאה כל פעם מחדש מתכונים, אז תרשו לי להציג את ההמצאה שלי שיצא כזה מעולה , שהחלטתי להיות נחמדה ולשתף.
 
קדימה בואו איתי נתקתק כאן קינוח קליל, ווואי וואי איך הוא טעים. 

לוקחים אינסטנט פודינג בטעם וניל
הוראות הכנה:
1. מרוקנים את תכולת השקית (85 גרם) לקערת ערבול.
2. להוסיף לתוך הקערה 2 כוסות (400 מ"ל) של חלב קר.
3. לבחוש היטב עד להמסה מלאה.
4. להוסיף 2 כפות סירופ לשתייה פטל של חברת "אחוה"
5. להוסיף גרידת לימון
6. למזוג לצלוחיות אישיות ולהמתין כ- 10 דקות להקרשה.
לשמור בקירור עד מועד ההגשה  לקשט בפירות העונה,  אני אוהבת פטל 😍


ולפני שתשאלו ותרימו גבה" מה השתמשת בסירופ פטל?" -
כן כן ממש סירופ של הילדים- של חברת אחווה טעים בטירוף, ויש אותו בכל מיני טעמים-אננס, תות, פטל ועוד, אז אתם יכולים לגוון וכל פעם לעשות פודינג בטעם אחר 

ומרוב שדיברתי על פטל -התחשק לי להתפנק במיץ פטל קר- שלרגע נתן לי הבזק של ילדות!


רוצו להכין, וספרו לי איך יצא? 

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי