וכמה קישושים קטנים משיין - coca style

27 באוקטובר 2022

וכמה קישושים קטנים משיין


winter is coming אז יאללה החורף כאן, הוצאתי את השטיח המנומר,התחדשתי בבגדים חמים, הרבה כוסות של תה, נרות, ועוגיות טעימות- חורף נעים לכולנו ❣️
אני אוהבת את על האווירה של החורף, זה שנמצאים בבית ומחליטים לעשות דברים, לתקן לשפץ ולחדש - בואו לראות!

בגדי ספורט אוברול בצבע לילך, המלצה רותחת ומהממת שראיתי אצל חברה והייתי חייבת גם.
הזמנתי מידהxs , רק שינו לב למי שיש חזה אז לקנות מידה אחת יותר, זה קצת צפוף עליי בחזה.
בהחלט אקנה בעוד צבעים - כי זה מטורף!!!!
9844122
כרית הרמס- אני חזק בקטע של עיצוב הבית ומאוש אוהבת את הקטיפה בחורף, מצאתי את הכרית הזאת בשיין שנראית בול מה שאני אוהבת!!!
11347665
סכום צבעוני- אז הסכום הזה הוא סיפור אהבה, אני מזמינה כבר כמה פעמים מאותו סוג מרוב שהוא יפה!!! רק אל תשתמשו במדיח כלים אלא שטיפה ידנית בלבד.
10873177
 סל כביסה הכי סטייל שיש- מגיע מפורק ואתם צריכות להרכיב ממש כמו איקאה, זה צר מאוד ועמוק, אהבתי מאוד. 
10994663
לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style


להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
















אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי