עיצוב הבית זה vox - coca style

31 באוקטובר 2022

עיצוב הבית זה vox

הראש הסטייליסטי שלי נמצא בכל מקום וגם בבית שלי.
מצאתי מותג עיצוב הבית של פריטים ייחודיים ומיוחדים מבית vox - כל מה שקניתי משם התלהבו ואמרו wow. 

לפני החגים הייתי בהשקה של עיצוב הבית ב vox בסניף פתח תקווה.
הקונספט של העיצוב הוא פיתרונות יצירתיים לשינוי בעזרת חיפויי רצפה וקירות ליצירת מהפך בקלי קלות. 

מי היא ענקית הריהוט VOX ? 
רשת בינלאומית ענקית שקיימת מזה כ-30 שנה עם חנויות בעולם, אם עד היום כדי לעצב את הבית הייתן צריכות לשוטט בפינטרס, או להביא מעצבת אישית כאן ב vox  אתם מעצבים לבד, בזמנכם החופשי לטעמכם האישי, והכול בעזרת האפליקציה שהיא בחינם וקלה לתפעול.
 
עולם החיפויים עושה מהפכה
חיפוי שעושה סטייל ממש, אתן יכולות לעצב את קירות הבית או לעשות גב אלגנטי למיטה הזוגית והכל פשוט וקל.


ב-VOX. תוכלי להכנס לתכנת ה-VOXBOX הבלעדית להניח  על העיניים את משקפיי תלת מימד ולטייל בחדר הדמיוני שלי טרם לפני שעוצב- אתן תתאהבו מאוד, בסיום, בלחיצה כפתור אחת תוכלו להזמין את החדר, החיפויים הרצפות ואפילו האקסוריז לבית והמשלוח בדרך אליכם עד פתח הבית.
 
וקצת טעימה קטנה  מפריטים משלימים שקניתי מקולקציית האקססוריז לבית-
את הצלוחית המהממת הזאת שהייתה חלק מספל יפה ממש.

בהשקה בפינת חדר הילדים המהממת- 

פינת קפה מושלמת ליד המיטה- 

אולם תצוגה, VOX בן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר
טלפון :   03-6610033
 פתוח 10:00-19:00.
לרכישה ישירה מהאתר www.vox.co.il

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי