דונטאס לב לכבוד הוולנטיין - coca style

29 בינואר 2023

דונטאס לב לכבוד הוולנטיין

יום האהבה ממש אוטוטו וכמו שאתן מכירות אותי שלפתי את הסינר ואפיתי קינוח רומנטי מהמם, בואו לטעום, יהיה טעים !

אתן יודעות שאני אוהבת בריא וכאחת שעושה ספורט, הדונאטס רק נראה משמין אבל תכלס הוא עמוס בדברים בריאים.

הוראות הכנה- (לכמות של 6 דונטאס)
1 ביצה
1 וחצי כוס קמח שיבולת שועל 
1 כוס חלב שקדים
4 כפות חמאת חלבון של יובה קקאו
כפית אבקת אפייה
3 כפות תחליף סוכר (אני ויתרתי כי החמאת חלבון שלי ממותקת).
זהו מעררבים בקערה ומעבירים לתבנית דונטאס, 10 דקות ל 180 מעלות.
בזמן שהדונאטס בתנור אני חייבת לספר לכם על המותג "עתיד ירוק", יש להם מוצרים איכותים ובא לי לנסות את כל חמאות החלבון שיש  להם כי הם פשוט טעימות הם מגיעים ב-3 טעמים: יובה, יובה וקקאו ואוכמניית ארוניה ברי החמאות טבעוניות ופרווה, ללא תוספת סוכר, צבעי מאכל או חומר משמר, והן מכילות 15-20 אחוז חלבון!
קישטתי את הדונאטס בחמאת חלבון של יובה והוספתי סוכריות צבעוניות ויצא מדהים.

ובטח תשאלו לגבי המגש אפייה- 
מגש אפייה לבבות 
https://shein.top/93064rg
תעופו עליו הוא מהמם ויאלללה שווה כל שקל, הבאסה שיש בזה רק 6 אבל אולי זה טוב ככה זה מוגבל.
לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% limor03 

חטיפי חלבון 
ואם יש כאן כאלה שהמטבח לא החבר הכי טוב שלהן אז יש חטיפי חלבון של חברת "סיטי תוספי מזון", המתמחה בתוספי מזון לספורטאים, פיתחה והשיקה סדרת חטיפי חלבון חדשה - PROTEIN MAXX, עשירה בחלבון איכותי, ללא גלוטן ועם מעט מאוד סוכר בטעמים חלומיים ומאוד טרנדיים: קרמל מלוח, קרם עוגיות וקרמל, שוקולד וקרמל, ועוגת גבינה קוקוס וקרמל מלוח. 
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי