לוקים אביבים מ- shein - coca style

14 במרץ 2023

לוקים אביבים מ- shein

אז האביב שלנו דופק על חלונות הבית, והגיע הזמן לנער את המעילים, ויאלה להתלבש סוף סוף קצר.

אבל לפני שנתחיל יש לי עדכון קצר על מבצעי shein שלא תגידו לא אמרתי- לא ידעתי.
 קוד הנחה שלי למבצעים-  שכולל כפל מבצעים- 
SSPR398


 החל מה-13 במרץ עד ה-3 באפריל, מבצע האביב של SHEIN עולים לאוויר יהיה משלוח חינם, משחקי קלפים כדי לצבור נקודות, מבצעי מיוחדים ומבצעי פלאשי החל מ-99% הנחה.
ויש לי קוד מפנק - שכולל כפל מבצעים.

מכנס שחור מחוייט של דייזי- דיי סיקרן אותי המכנסיים האלה, מזמן רציתי לוק מחוייט כזה עם חולצה אלגנטית, הזמנתי מידה s 

ג'קט שרוול קצר - הייתי בטוחה שהוא שחור אבל מסתבר שזה אפור, ללא ספק יושב מהמם ויש לו קטע. בדיוק לכנס ולאירועים מיוחדים בעבודה. הזמנתי m 

טבעת פנינים מיוחדת - נו אין מה לדבר כל מה שזה פנינים אני קונה ואוהבת.

שמלה לבנה אלגנטית - ששומרת אותה כבר לחג , גם צנועה וגם שיקית.
הזמנתי מידה m  
חליפה ירוקה סאטן קלסית- ויפה ויש לי אותה גם בחום, הזמנתי מידה xs בדיוק המידה

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE




אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי