ארוחה קלילה לימי הקיץ הצונננים - coca style

2 ביולי 2023

ארוחה קלילה לימי הקיץ הצונננים

בקיץ אני לא אוהבת להעמיס על הגוף אני אוהבת ארוחות קלות וטעימות.תכלס אני אוהבת ארוחות שלא צריך לעבוד עליהם קשה שהן מוכנות.


כמה מוצרים שירכבו לכן מנה צהרים קלילה וטעימה.

בא לכן מנה בשרית סטייל על האש קליל רק בלי הריח -אז קבלו "מעדני יחיעם" מרחיבה את סדרת הפרמיום שלה בשלושה מוצרים חדשים.
פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. זה מטורף כמה שזה טעים. 

אני הפכתי את זה לארוחת גורמה טעימה, והוספתי את הקישוטים שלי וכל ביס זה וואי טעים !!!

ונכון שלארוחה כזאת מתאים משקה מצנן, טעים ביותר ומופחת סוכר.  סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות בתוספת ויטמינים.
משקה בטעם תפוח עץ, משקה בטעם ענבים ומשקה בטעם אפרסק. 
הטעם עדין ממש מזכיר סגנון של מיץ פטל עם הסירופים של פעם רק בטעם מעודן והשוס האמיתי שהמשקאות בתוספת ויטמינים C ו-D, ללא חומרים משמרים.
וטיפ ממני תקפאו את המיץ לקרח, אני עשיתי בתבנית קרח לבבות ואז המשקה צונן וטעים יותר.

ולקינוח פרווה וטעים - הטעם הכי ילדות נוסטלגי ובריא-  חטיפי חלווה  בטעם וניל.
החטיף מגיע במארז אישי ווואלה טעים בטירוף
קיימים גם מארז חטיפי חלוה בטעמים - וניל, פיסטוק וקקאו - ולמארז חטיפי חלוה בטעם וניל ללא סוכר.

 אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי