מה הטרנד שכובש את הקיץ ? - coca style

2 בינואר 2019

מה הטרנד שכובש את הקיץ ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מפנקת את כל קוראיה בפוסט בניחוח קוקוס..

אז כדיי להיכנס לאווירה תחשבו עכשיו על "עצי הקוקוס" שמעבירים באופן מיידי תחושת מצב רוח טוב שמזכיר ימים חמים ,קיץ טרופי, בריזה קרירה וקוקטייל קוקוס.

אז האהבה שלי לקוקוס התחילה בגיל מאוחר יחסית רק אחרי שגליתי את חופי תאילנד ובעודי יושבת על החוף עושה בטן גב, נפל קוקוס מהעץ על המחצלת שלי, ונשבעת שיצאתי בנס..   
עברו השנים והופ.. "עץ הקוקוס" הופך לטרנד, למען האמת לא האמנתי לרגע ש"העץ הקוקוס" יהיה אי פעם  טרנד בעולם הלייף סטייל אבל תמיד יש הפתעות.
  
איפה ניתן לראות את טרנד הקוקוס?!

1. בגדים והדפסי עצי הקוקוס -
טרנד "עצי הקוקוס" היה בעבר בדגמי "חולצת הוואי" והדקלים המתנוססים, כהיום זה משופצר יותר ויפה יותר והרבה יותר מעודן.
מעצבי אופנה בעונה זו השתגעו על הדפסי עץ הקוקוס,  הדפסי עץ הקוקוס מבשרים על אווירת הקיץ,חופש ,תחושה טרופית. הדפסי הקוקוס נמצאים בבגדי ים, כובעים, חולצות גבריות, שמלות,חצאיות.
2. מוצרי ביוטי -קרם גוף ויקטוריה סיקרט בריח קוקוס-
זה נהפך להתמכרות קשה לקרם גוף הזה ספציפי של ויקטוריה סקרט שאני לא יכולה בלעדיו, זה ריח מהפנט ,וחלומי ,פעם כדיי להשיג ויקטוריה סיקרט הייתי צריכה לסנג'ר את כל מי שטס לארה"ב, היה מקבל רשימה ממני של כל הקרמים שאני רוצה, היום זה נהפך  לפשוט יותר באתר גלאם גורו ניתן להשיג את הקרם בקלות, עד פתח הבית ובמחיר שווה לכל כיס - כנסו ללינק של הקרם גוף הכי היסטרי שלהם הקוקוס . אני ביצעתי קנייה שם ויצאתי מאוד מרוצה מהשרות  מהמחיר (רק 50 שקלים) ומהקרם גוף במיוחד.
3. מכשירי קוסמטיקה- סכין גילוח לרגלים בניחוח קוקוס-
מותג סכיני הגילוח הבינלאומי Schick, מבין כי לקוקוס יש ניחוח קייצי ומשיק מהדורה ריחנית של - Schick Xtreme 3 סכינים חד פעמיים לנשים בניחוח קוקוס, לדעתי זאת חדשנות, והניחוח ממש מזכיר לי את השמן קוקוס
מיועד לכל אוהבי קוקוס באשר הם, סכין כייפי עם ניחוח פשוט אין סוף להמצאות.
קיץ נעים ואווירירי לכולנו
באהבה
לימור אלזמי - סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי