מה ללבוש בימים אלו שהמזג אוויר הפכפך - ומה הטרנדים השולטים!!! - coca style

2 בינואר 2019

מה ללבוש בימים אלו שהמזג אוויר הפכפך - ומה הטרנדים השולטים!!!

אז אוטוטו חורף ואם להודות אני אוהבת את החורף רק בגלל קולקציית הפרוות והכובעים שלי , אבל מה קורה בסתיו שהמזג אויר הפכפך ..שהפרוות עדין לא בשימוש איך בכל זאת איך נתלבש בסטייל?!

אני יודעת שלפעמים זה אידיוטי ללבוש בגדים ארוכים יחד עם סנדלים אבל תופעה כזאת יכולה להיות רק בסתיו.. אז הפעם מה הטרנדים שעשו לי את הסתיו.


לחיי הסריג והג'ינס והדפס החדש העולה  - 
אם יש לי דבר שיכול לגרום לי הנאה צרופה זה "הג'ינס הזה" מבית קאלה, כל פעם שאני שמה אותו המחמאות ממהרות להגיע.. והסריג דבורים מה איתו? אז תגידו שלום וביי לטרנד האננסים ותקבלו את הדבורה מאיה.


הטוניקות כאן ועכשיו-
הטוניקה היא ספק שמלה ספק חולצה, יש כאלה שמאבזרים איתה טייץ אבל אם את פאשניסטה קחי מכנס קצרצר פייטי והכי חשוב תעיזי, את הטוניקה רכשתי מקאלה,את הטוניקה  תפסתי מהמתלה ופשוט סחבתי לקופה.. שוב טרנד הפרנזים שאני אוהבת אבל הפעם עם צבעוניות יתרה.


להפוף את האוטיפיט ליצירת אומנות- גובלן
החצאית הזאת היא יצירה בפניי עצמה, זה מזכיר לי את התמונות של פעם שהיו תלויות בקיר בבית של סבתא, ועוברים השנים ואני מעיזה ולובשת "גובלן על עצמי" גם בבגדים, תאמצו זה יהיה טרנד חזק החורף הזה, חברתי את החצאית עם חולצת טי שירט פשוטה, וג'קט עם שוס לא מהעולם הזה..


הטוטאל לוק המלא- 
חצאית - קאלה
ג'קט -קאלה
טי שירט- ויה ארקדיה (פיס)


קוראים לי בשכונה "מלכת השושנים"- טוב נו הפרינט של השושנים מחייב גם אותי לאמץ אותו, אם זה טוב לשטיח האדום אז גם לי .. אהבתי את השילוב של העור עם הפרח האדום.
השמלה מבית קאלה והיא הורסת, בחורף אפשר לצוות לה חולצה מכופתרת מתחת.




שיהיה לכולנו יום סתיוי , תהנו להתלבש ולתת שיק.
באהבה רבה 
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי