איך לראות את החיים במשקפיים ורודות? - coca style

28 בנובמבר 2015

איך לראות את החיים במשקפיים ורודות?

האופטימיות זה השם השני שלי, האופטימיות נמצאת אצלי חזק, ואני משתדלת לראות את הטוב, אולי בגלל האמונה שלי שמרגיש לי - שכל דבר שקורה לי, נעשה לטובה.

בהרצאות סטייל שלי אני מספרת על תיאורית ה"פסיכוקולור" שאומרת שצבע יכול להשפיע על מצב רוחך ,התנהגותך, וחייך.
השבוע לקחתי את זה צעד קדימה, ובדקתי זאת עם הצבע הורוד, בניסיון לראות מה צבע יכול לגרום או לשדר, לי ולסובבים אותי,
מסקנה - לראות את החיים רק במשקפיים ורודות/בגדים ורודים ועוד...אני באמת מאמינה שהחיים שלנו ורודים, רק צריך להסתכל עליהם במשקפיים הנכונות שהם המשקפיים של האופטימיים- ורודות, ואם להודות על האמת הצבע הורוד בחיים הוא לא הצבע שלי (בגלל זה אין לי משקפיים ורודות).
אבל בהחלט יש בצבע הורוד  משהו חיובי טוב וחזק, השבוע החלטתי להכניס אופטימיות לסובבים וגם לעצמי, והעמסתי ורוד באינסטגרם, בפייסבוק ובכל מקום אפשרי, והרגיש לי טוב יותר !!! אחרי שבוע מודה זה צבע של שמחה, ומשדר שפע של טוב, ממליצה לנסות.

הפוסט הבא יהיה בצבע ורוד מרקר- ויראה את כל הורוד שיש לחיים להציע.. מזהירה זה הולך להיות הפוסט הכי ורוד,דביק ומתוק שראיתן אי פעם.

 

איך לראות את החיים במשקפיים ורודות?

הבושם החדש שלי מבית  כריסטינה אגילרה " Touch of Seduction - איך את יודעת אם בושם טוב עלייך או לא.. אם הניחוח מתחיל לפזר מחמאות, בבוקר התבשמתי ובכלל שכחתי שחידשתי בושם ואז המחמאות היו באופן מידי, בכל מקום שהגעתי נשאל- איזה בושם את משתמשת? וזאת המחמאה הכי גדולה לאישה שמריחים אותה והיא משאירה נוכחות באוויר.  הבושם מעוצב באופן הכי נשי בגזרת שעון חול, ואם לתאר את הניחוח אז מרגיש לי שזה ניחוח מפתה, חמים ומשכר , זה ניחוח מתוק למי שאוהבת את הבשמים הפרחוניים עשוי פטל, ליצ'י, ורד מסוכר וורדים של וניל ונעים להפליא.
 
 
לקים ורודים שמרחתי  השבוע - זה ידוע שאני לא יהיה כל השבוע עם לק אחד אז בחרתי שני גוונים שאיתם ביליתי השבוע , ותנחשו מה - שניהם ורודים.
לק של חברת Color Club הגוון של הלק שבחרתי נקרא Westbound- ורוד רך פסטלי,  בחרתי בלק בצבע קייצי מאחר שזה היה שבוע חם, וגם בגלל שאני מנצלת קצת את השמש לפני שהיא תלך מאיתנו, הלק מתוך קולקציית desert valley שכוללת שבעה גוונים שאומרים להיות קיציים ומתאימים יותר לחופשות וטיולים, אך מאחר שאנחנו בישראל ולא עוד לא ברור מה הוא מזג האוויר זה בא באופן מושלם.
לק נוסף בצבע ורוד בזוקה צועק של חברת סינפול רבלון Sinfulcolors , האמת שיש לי סידרה של הלקים האלה עוד ממזמן, ואני מאוד אוהבת אותם כי הצבעים מאוד בוהקים ואי אפשר להתעלם מהם אז שבא לי להראות נוכחות ציפורנים אני בוחרת "סינפול".
 
מה לבשתי השבוע ?!
 אז בגלל שהורוד לא הצבע שלי, החלטתי לנסות שבוע בגדים "ורודים" (מודה לא היה כזה קל, הפעם האחרונה שהייתי עם ורוד היתה בגיל ינקות, לא באמת אבל ממש מזמן !! ) , והאמת שגם פה לא התפרעתי לא התהלכתי עם וורוד פוקסיה זרחני אלא שמרתי על תום ולבשתי ורוד ביבי. אז נתחיל דווקא מלמטה תסתכלו טוב טוב לנעלים שלי הן גם נוחות גם יפות וגם מנצנצות ואני אוהבת אותם , הם  של חברת toms שאני מאוד אוהבת והם נקנו בחנות jiffa ששם זה באמת אופנה בעיר הגדולה יש שם סטייל של אופנת רחוב קלילה וזורמת. את החולצה (העליונית שעליי) רכשתי בחנות שאני מאוד אוהבת גריי וובר יש להם בגדים סתוויים למזג האוויר הלא ברור הזה, וחולצות מהממות בצבעים אופטימיים, החצאית והגופייה נקנו מאסוס לפני שנה ובגלל שהנשמה יצאה לי עד שהם הגיעו לישראל, אני נוטה לחרוש עליהם כל פעם בדרך אחרת אבל זאת פעם ראשונה שאני לובשת אותם יחד כחליפה והאמת הרגשתי הפנתרה הורודה, אבל העיקר שקבלתי מחמאות לא?!
 
 
הארנק הורוד החדש של לונג צ'אמפ - Longchamp
 לונג צ'אמפ בטח אתן מכירות !!! זאת החברה הראשונה שהמציאה את התיקים המתקפלים אבל מאז הם משתכללים בסטייל וביוקר והיום מביאים סטייל קלאסי שאין לתאר, התפנקתי השבוע בארנק הורס לכרטיסי ביקור שלי שאני שולפת בכנסים ובאירועים, והאמת שיש בו מימד של יוקרה וסטייל, גם עור וגם ורוד... מושלם!!
הדבר הבא שלי יהיה לקנות מהתיקים של הקולקציה החדשה, הם הורסים ויפים, אומנם הכל יקר, אבל שיש סיבה למסיבה מותר לנו להתפרע לא ?
אתן חייבות להכנס לאתר של לונג צ'אמפ.
 
 
צ'ארם חדש של פנדורה- אומנם  הצ'ארם לא ורוד אבל השקית עם סרט ורוד.. אז לפניכן סיפור קצר, לפני כמה שנים הייתי מהחלוצות של פנדורה עוד לפני שזה הגיע לישראל היום שכולם עם פנדורה לי יש זיכרון מתוק והתרפקות על העבר, את הצ'ארם הזה קבלתי מתנה מחברת פנדורה, ומאחר שאני רוצה לפנק אתכן, הצ'ארם עובר ישר לאחת העוקבות שלי, תהיו מעודכנות באינסטגרם כי יהיה הגרלה שווה .
פופה ג' ל רחצה - עד שתנסו לא תבינו בכלל על מה אני מדברת , ג'ל סופר מושלם הופך את חווית הרחצה לקסומה ומעניינת ,אני לא מצאתי שום ג'ל רחצה שדומה לו.. פעם ראשונה שאני משתמשת בו וזה יהפוך למוצר קבע אצלי באמבטיה זה עשוי מתמצית שושנת מים והלוואי שאת הריח הייתי יכולה לתאר... אבל עזבו לכו לקנות ואז תבינו- דוז פואה !!!! 
 
מארז ללין נסיכותיק - כן נו אל תגלו לאף אחת אני משתמשת עם ללין של ילדות, ורוד מתוק, ונעים להפליא, זה מגיע במידות קטנות שכייף לזרוק בתיק, על האריזה כתוב שזה מארז של נסיכות מתחילות, אז כנראה שאני נסיכה מתקדמת או יותר נכון מזדקנת, שווה להיות נסיכה רק בשביל זה!
 

האחרון החביב זה האודמים של רבלון כי באמת אישה לא יכולה לצאת בלי אודם מהבית, ואני יכולה להעיד על עצמי. חברת רבלון השיקו אודם ושפתון ליפ גלוס חדש עם טכנולוגיית HD  עם פטנט ייחודי לרבלון - שפתון אולטרה HD מספקת פיגמנטים טהורים יותר, מעניק תחושה נעימה ועשירה במשיחה אחת ומשלבת טיפוח לשפתייך, אז השבוע הרגשתי הכי ברבי עם ליפ גלוס ורוד מתוק, אפילו הרגשתי שאני מתוקה יותר ממה שאני בדר"כ נראה לי שזה משדר את זה לנפש (חחח הכל פסיכולוגיה) ומה השוס של השפתון הוא בניחוח וטעם וניל מעודן וטעם מנגו מתקתק שמתמכרים אליו ראו הוזהרתן!! 
 
עד כאן לורוד, תודו שזה היה פוסט מתוק ממש כמו צמר גפן וורוד,  מאחלת לכולנו חיים טובים שמחים ואופטימיים.
 
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי