מהדורת חורף מתקתקה - coca style

30 בנובמבר 2015

מהדורת חורף מתקתקה

הסטייליסטית לימור אלזמי נחשפת לאחרונה כל יום למהדורת חורף חדשה, והפעם מהדורת חורף שהיא לא אופנה אלא ביוטי , ואני שחשבתי שרק בבגדים יש "קפסולה" מגלה להפתעתי שהקפסולה נושקת גם לעולם הביוטי, שזה ממש כמו בבגדים, גם כאן חושבים על קונספט, צבע, יצירה וניחוח ונותנים לך הרגשה מיוחדת לחורף שלך , פוסט שכולו מהדורה חורפית מפנקת, מומלץ לקרוא במיטה עם שוקו חם .

למי מיועדת המהדורת החורף
1. מיועדת למהירי החלטה- כמה שיותר מהר להגיע לחנויות- הרווחת וזה שלך!!
2. לחובבי זאנר הקפסולות המיוחדות- אלה שאוהבים תמיד שיש להם משהו שלאחרים אין
3. לצעירים חסרי מנוח- בדר"כ מדובר בריחות מתקתקים, צבעים מיוחדים עם קריצה שיקית.
4. את חייבת להיות ביוטיניסטה שזה המקבילה של ה“פאשניסטה” רק בתחום האיפור והטיפוח .
 
איפה ראיתי את המהדורות חורף המיוחדות האלה-

מהדורת חורף ב- essence
אני אוהבת את essence ובגלל המארזים המתוקים שלהן, אבל הפעם essence הפתיעו בגדול כנראה שהם יודעים שאני אוהבת עוגות מתוקות וטעימות והשיקו מהדורה מוגבלת של קרמי  ידיים 24 שעות ב-3 ניחוחות "קייק פופס" -
וניל וקינמון, דובדבן וקוקוס, עוגיות ושקדים, את הדובדבן והקוקוס קבלתי מתנה מחברת essence ואחרי שראיתי שזה מריח כל כך טוב נפתח לי התיאבון הגעתי לחנות לקנות את שתי הקרמים הנוספים ונשאר רק וניל קינמון אז עכשיו חייבת למצוא את הקרם האבוד של עוגיות שקדים - כל המוצא דבר שיפנה אליי !!
כולנו אוהבים את חגיגת הצבעים! אוהבי מוסיקה, סתיו וחגיגות - זה בשבילכן! שוב  essence במהדורה של ״אהבה ומוסיקה״, הקולקציה מציעה צבעים סתווים חמים כמו: כתום, פטל וגווני ירוק ומעניקה מגע רענן המתאים למזג האוויר הקריר.  למהדורה הזאת יש אודם ניוד שכל בחורה חייבת שיהיה לה, תמיד שאני מורחת את האודם הזה מתנגן לי המשפט "להיות עם ולהרגיש בלי" כי זה אודם מאוד טבעי ויפה בצבע עדין, עוד דברים מדליקים שיש בסדרהשלא קשורים לביוטי זה  קעקועי האצבע  בסגנון אתני, דפי ברונזר, ומוצר חדש נוסף בסדרה ולדעתי הוא חובה זה " פד מגן העקבים" ,כל בחורה מכירה את הסיוט הזה להתרגל לנעל חדשה, אז הפד הזה חוסך לך את השפשופים בעור, ומגן על כפות רגלייך ומציע אחיזה מושלמת כשאת הולכת
 
מהודרת חורף ב-sabon
סבון השיקו מארזים של לקים בצבעי חורף כהים ואטומים כמו שחור, כחול, חום וניוד , צבעים חמים ועמוקים לימים קרים וקודרים, אני עוד בקיץ סיפרתי על האיכות המטורפת של הלק של סבון ואמרתי לכן בזמנו שאם הייתי צריכה להכתיר איכות של לק הייתי בוחרת בסבון מאחר שהוא נשאר הכי הרבה זמן ולא מראה סמני תשישות ועייפות, ושקר לך באצבעות עדיף שהלק יהיה עמיד כדי שלא תבלי כל היום שלך עם מריחות . ובנוסף לזה השיקו תיק רחצה מושלם שעשוי מסוודר ובעל פונפון אני הבטחתי לעצמי שעם התיק הזה אני אצא לבלות כי הוא יותר מיפה...הוא מושלם ..עינכן הרואות.
 

מהדורת חורף ב- il.makiage
עוד לקים שאי אפשר להתעלם מהם - הלקים החדשים של איל מקיאג' הומצאו בדיוק בשבילי, זה קולקציית חורף של גוונים כהים, ואני בחורף חייבת "פק"ל כיסים " של לקים בצבעים כהים עמוקים וחושניים, בחורף הידיים של כולנו בהירות ואני חושבת שלק כהה בחורף זה סופר מושלם וסקסי, בסדרה יש צבעים כהים של ירוק, כחול, סגול, מוקה, מרסלה ועוד..
אני מאוד אוהבת את הלקים גם בגלל המברשת העבה והרחבה שעושה לי חיים קלים וגורמת למריחת לק שלי להיות קלה ומדויקת ( ואין לי יד שמאלית חחח )
 
שיהיה לכולנו חורף נעים וחמים
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי