איך לאמץ דובי ?! - coca style

5 בינואר 2016

איך לאמץ דובי ?!

אם עד היום חשבתן שלאמץ כלב זה הכי סטייל שיש, חכו ותראו שתאמצו דובי, הוא מתוק, מאמי חמודי ומה לא , אז קולקציית הדובים החורפית מסתערת על העיר, ואני מכינה אתכן להסתערות.


אז עכשיו תבחרי לך את הדובון הכי מתוק וחמוד  שהיית רוצה שיהיה שלך?!
 

קשה נכון כולם כאלה מתוקים, אז השבוע שאלתי קבוצת נשים, מהקבוצה הכי מהממת בפייס mama chic איזה דובי הייתם רוצים לחבק ולעטוף? וכל אחת אמרה דובי בצבע אחר, חלק בחרו דובי מסוים בגלל המתיקות , חלק בחרו את הדובי בגלל נוסטלגיית ילדות ואני בחרתי דובי מהמם, מנחשות איזה דובי בחרתי לעצמי?!
 
 איך לאמץ את טרנד הדובי?

1. הזהירי הדובי יכול להפוך אותך לדובה- למעיל דובון או וסט דובון יש נטייה לעלות אותך בכמה קילוגרמים בגלל העובי ולכן מראש שלבי מתחת לדובון בדים רכים, פשוטים וקלים.
 
 
2.הדובי חמוד חמוד אבל יקר-תכינו את הדינרוס רבותיי- הדובי כל כך חמוד ומתוק אבל אל תהיו תמימות הדובים החמים והאיכותיים יקרים, ואני לא מדברת על דובי מפרווה אמיתי אלא סינטטי. המעיל דובון שלי מאסוס ואני מכורה על הקולקציה של הפרוות והדובים שלהם.
 
3. לא דובים ולא יער , בניגוד למה שחושבים על הדוב לדעתי טשטשו אותנו כילדים-  הדוב היא חיה פראית מסוכנת ומפחידה, ומשום מה לקחו את החיה הזאת והשכיחו בנו את הפרא ונתנו לה מתיקות, אבל שאת לובשת דובי מסכימה לך קצת להוציא מהפרא שלך, ולעוף על עצמך.
 
 4. דובון אכפת לי באקססוריז- אפשרות אחרת לשילוב הדובי היא בתיק, מטריה, כיסוי לפלפון, עגילים, גרביונים ועוד, ומי שעושה את זה ממש טוב זה חברי הטוב מוסקינו.
 
 5. הזהירי יש גבול דק בין להראות נערה טובה(אליטה) ולבין להראות נערה רעה (פרחה)- לפעמים אם לא מדייקים בשילוב נכון של פריטים ומעמיסים יתר על המידה את יכולה להראות מה שאת לא, ולכן הכלל הוא שמי שלובשת דובי פרוותי שתמעיט בנוצצים מאחר שהדובי זה נצנץ בעצמו, אז כמו שאתן רואות לבשתי מכנס ג'ינס וחולצה שחורה פשוטה, ונתתי לפרווה שתעשה את העבודה.
 

נשיקות וחיבוקים
באהבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי